Mr. Penguin kirjoitti:Illalla saa sitten Suomi valitettavasti kyytiä.
Mängimies kirjoitti:Ai miten niin valitettavasti? Aiemmissakin peleissä olet kannattanut vastustajaa.
Mr. Penguin kirjoitti:Nyt sää kyllä muistat aivan väärin. Tai no siis Venäjäähän mä kannatin Suomea vastaan ihan vaan tunnelman takia ja sen takia että vihaan Norrenaa, mutta kyllä mä haluun Suomen voittavan mestaruuden ja Ruotsiakin vihaan ihan yhtä paljon kuin kuka tahansa suomalainen "perusäijä".
Mängimies kirjoitti:Ok, hyvä, että tuli selväksi. Entäs jos Norrena-pelaa puolivälierissä, toivotko Suomen putoavan?
Ei voi kyllä muuta sulle sanoa kun :center:.Mr. Penguin kirjoitti:Ööö... toi oli paha... mutta jos pelaa, niin ainakin kiroan Erkan alimpaan helvettiin.
Ei mulla mutta, alkaisi jo nuo seuraavat pelit niin voisi otteluseuranta jatkua...
Jos tuo ei kohdistunut päähän, niin ei sitten mikään. Paska sääntö ehkä, mutta niiden mukaan on elettävä.seetre kirjoitti:Täysin puhdas taklaus AOlta
seetre kirjoitti:Täysin puhdas taklaus AOlta
verco kirjoitti:Jos tuo ei kohdistunut päähän, niin ei sitten mikään. Paska sääntö ehkä, mutta niiden mukaan on elettävä.
seetre kirjoitti:Täysin puhdas taklaus AOlta
verco kirjoitti:Jos tuo ei kohdistunut päähän, niin ei sitten mikään. Paska sääntö ehkä, mutta niiden mukaan on elettävä.
Täysin puhdas Täysin Päähän kohdistunut taklaus. Kunnioitusta toisia pelaajia kohtaan Alexanteri.seetre kirjoitti:Täysin puhdas taklaus AOlta
Chip Whitley kirjoitti:Näin juuri. Ihmettelen, jos tuosta ei saa pelikieltoa näillä paskoilla eurosäännöillä. Mutta Aravirta studiossa haistakoon paskan. "Raukkamainen taklaus", vitut. Pidetään se pää ylhäällä.
Brunberg kirjoitti:Ei välttämättä kovin urheiluhengen mukaista tulla jäähyaitiosta ja ajaa kaveri pystyyn. Veikkaisin, että änärissäkin olisi reagoitu tuohon jollain rangaistuksella.