Tarja pitää palaverin. Ei saatana.
Tarja, Juti ja Kale. Respect!
Tarja pitää palaverin. Ei saatana.
Vetäisi jätkät munasilleen kopissa.
:D :D Varsinkin, jos Olli on oikeesti päässy partakoneen kanssa vauhtiin.
Teemu tuli puskista :D karannu selkeästi tarjalta
Vai olisiko se vielä niin että vielä kerran pojat!
Kieltämättä näytti vähän siltä, että Teemu tuli hieman pyytelemään, että "Tapsa haastattele mua nyt saatana ettei mun tarvii mennä tonne koppiin" :D
Vetäisi jätkät munasilleen kopissa.
No ei helvetissä! Toivottavasti suomen maajoukkueella käy samanlainen nuorennusleikkaus kuin USA:n ryhmässä. Niin ja sitten vielä kun Jalosen vaihtaisi...
No ei helvetissä! Toivottavasti suomen maajoukkueella käy samanlainen nuorennusleikkaus kuin USA:n ryhmässä. Niin ja sitten vielä kun Jalosen vaihtaisi...
Luin huulilta (Kale on onneksi sen verran tuhdissa kunnossa, että posket näkyy myös takaapäin) ja dialogi meni näin:
"Ja sä olit se Olli vai?"
"Joo, Olli"
Harmi, ettei pojat päästäneet Halosta kopista. Repeilivät varmaan ihan täysin Tarjan vitseille. Olisi ollut mukava kuunnella presidenttimme kommentit tuoreeltaan pelin jälkeen.
Missä on Mika Nieminen silloin kun tarvittaisiin? Sehän oli takavuosinakin parasta, kun pukuäijät ja silmäätekevät pönöttivät ja pitivät juhlapuheita, ja Nieminen retkotti munasillaan kopissa. Siinä sitä kunnian voitosta ottavan pukumiehen ja itse työn tehneen duunarin perimmäinen ero.
Missä on Mika Nieminen silloin kun tarvittaisiin? Sehän oli takavuosinakin parasta, kun pukuäijät ja silmäätekevät pönöttivät ja pitivät juhlapuheita, ja Nieminen retkotti munasillaan kopissa. Siinä sitä kunnian voitosta ottavan pukumiehen ja itse työn tehneen duunarin perimmäinen ero.
Mistäs me ne nuoret haalitaan, jenkeillä hieman laajempi