Nyt Bomani varmaa jo soittelee kotiin "pistä sauna lämpenee ja räplää itses märäksi. Tää matsi loppuu kohta".
Jos Suomessa osataan tuhota ruotsin mm-kulta haaveet 1000x suurennoksella, niin en ymmärrä miten ei levyseppähitsari nähnyt tuota edellistä maalia. Ainakin mun kankaalla näkyi selvästi kun veskarista katsottuna vasemmassa yläkulmassa kiekko pyörähti - pitäisi varmaan kehittää verkot sellaisiksi että ne liimaisi kiekot itseensä.
Sama. Mun töllössä kiekko pyörähti maalissa tuossa ylhäällä kuvatussa videossa.
Ainakin itse olin näkeväni silti sen kiekon pyörähtävän siellä yläpesässä tosa paskassakin kuvassa.
Vissiin kuitenkaan ihan kaikki ei tuota huomannut...Jep, kyllähän kaikki näki siitä kamerasta että se maalissa kävi, mutta tietty selvempää kuvaaki olis mahdollista saada paremmilla välineillä.
Kyllähän Lukko tulee tasoihin ja vielä ohiki ennen jatkoaikaa, ei maha mitään.
No on se nyt perkele että voi olla maalinteko vaikeaa tänään.
No jos se vain yhden kerran kuukaudessa tuntuu vaikealta niin voi kysyä että onkohan menestys otettu jo liian itsestäänselvyytenä.
Mikä vitun Lukko!? :)
TAMPERE The Hockey Town! Lukko on pelannut 4 peliä tamperelaisia vastaan ja hävinnyt 3!
Mikä vitun Lukko!? :)
Se Lukko joka on siitä huolimatta molempien tamperelaisten edellä sarjataulukossa... Löytyy taulukosta kun nostat katsetta vaan riittävän ylös.
Tuli muuten mieleen, että jos Lukko olisi tänään voittanut varsinaisella, se olisi noussut 63 pisteeseen, jolloin Tapparalla olisi 28p ja Ilveksellä 34p. Tällöin tamperelaisporukoiden pisteet yhdistämällä heillä olisi silti vähemmän pisteitä kuin Lukolla. =)Se Lukko joka on siitä huolimatta molempien tamperelaisten edellä sarjataulukossa... Löytyy taulukosta kun nostat katsetta vaan riittävän ylös.
Se Lukko joka on siitä huolimatta molempien tamperelaisten edellä sarjataulukossa... Löytyy taulukosta kun nostat katsetta vaan riittävän ylös.
Luulusi, että noin selkeässä sarjajohdossa ymmärtäisi ja kestäisi hieman "huumoria" mutta kannattajista sen näkee, että se sama vanha Lukko se siellä on. Täysin voitettavissa kotona ja vieraissa :)