Mikä vittu noita porilaisia oikein vaivaa - ois kiva kuulla selitys maalin hylkäämiseen! Ai ei muka kiekko käynyt maalissa! Niin kuin dumari sanoi! Tämän kauden JÄRKYTTÄVIN TUOMARIVIRHE! EI VITTU MITÄ PUUSILMIÄ! HAISTAKAA VITTU! Sehän pyörähtää vasemmalla yläkulmassa!
On se jumalauta touhua, ettei nuo videokamerat ole DIGIDIGI-ajassa...
Morjens! Eiköhän tämä ollut tässä.
Jos Suomessa osataan tuhota ruotsin mm-kulta haaveet 1000x suurennoksella, niin en ymmärrä miten ei levyseppähitsari nähnyt tuota edellistä maalia. Ainakin mun kankaalla näkyi selvästi kun veskarista katsottuna vasemmassa yläkulmassa kiekko pyörähti - pitäisi varmaan kehittää verkot sellaisiksi että ne liimaisi kiekot itseensä.Tampereella ei vaan osata tuomita näitä tilanteita oikein, ei ainakaan tällä kaudella :)
Ainakin itse olin näkeväni silti sen kiekon pyörähtävän siellä yläpesässä tosa paskassakin kuvassa.Oli muuten kuvanlaatu yläkamerassa aika hieno :D. Maksaako liikaa vetää HD-laatua kattoon.
Jos Suomessa osataan tuhota ruotsin mm-kulta haaveet 1000x suurennoksella, niin en ymmärrä miten ei levyseppähitsari nähnyt tuota edellistä maalia. Ainakin mun kankaalla näkyi selvästi kun veskarista katsottuna vasemmassa yläkulmassa kiekko pyörähti - pitäisi varmaan kehittää verkot sellaisiksi että ne liimaisi kiekot itseensä.