Mainos

Otteluseurantaketju 27.6.2010

• 42 232
  • 341

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Mahtava peli ja eipä paremmasta joukkueesta ollut epäselvyyttä hylätystä maalista huolimatta. Saksa voipi mennä vielä pitkälle.

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Gareth Barry, voi vittu! Molemmat maalit oli täysin Barryn seepeilyn tulosta ja James kun ei saa edes rantapalloa kiinni, niin siinäpä se...

scholl

Jäsen
Englanti on kyllä yksi säälittävimpiä joukkueita mitä on.

Laitan tähän mielenkiintoisen listan. Valmentajien palkat:

1. Capello, Englanti 8,8me/vuosi
2. Lippi, Italia 3,3me
3. Jogi, Saksa 2,5me
4. van Marwijk, Hollanti 1,8me
5. Hitzfeld, Sveitsi 1,75me
6. Del Bosque, Espanja 1,5me
7. Queiroz, Portugali 1,35me
8. Verbeek, Australia 1,2me,
Parreira, E-Afrikka 1,2me ja
Aguirre, Meksiko 1,2me
11. Dunga, Brasilia 800ke,
Maradona, Argentiina 800ke,
Okada, Japani 800ke ja
Herbert, U-Seelanti 800ke
15. Rehhagel, Kreikka 750ke
lähde: wiwo.de

Minne menee lädimani? Omaan perseeseen sanoisi eräs setä.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Englanti on kuitenkin turnauksen moraalinen voittaja! Se on aina. Anyway, tyhmä virhe tuomareilta, mutta tämä puolustus olisi teurastettu jossain vaiheessa turnausta joka tapauksessa. Uutta matoa koukkuun, ja onhan tässä vielä jännitysmomenttia tuon pahamielisen kääpiön joukkueen suhteen. Mexicos sak är vår!

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä on Saksa vahva, tällä hetkellä Englanti on jo kotimatkalla sen verran haluttomasti englantilaiset Saksan pyöritystä yrittävät katkoa. Todella kauniita maaleja Saksalta ja onhan nuo niiden vastahyökkäykset aivan sairaan nopeita. Harmi että seuraava vastustaja on suurella todennäköisyydellä Argentiina. Eipä tarvitse enää jossitella Englannin maalilla, sen verran puskuria Saksa jo Englantiin teki. Ja eikös nämä jalkapallipuristit muutenkin jaksa muistuttaa että mitkään videotarkistukset ei kuulu jalkapalloon niin turha siitä yhdestä hylätystä maalista on enää porata, Englannillahan oli koko toinen puoliaika korjata tilanne mutta eihän Englanti ole edes muutamaa vaparia lukuunottamatta suuremmin saanut mitään ihmeellistä aikaa. Super-Rooney jää mieleen näistä kisoista mieleen muutamasta kuolleesta ankasta ja nollasta maalista, on se kova.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
....Und der beste Spieler heute war Hr. Neuer. Gute nacht.

scholl

Jäsen
Maailman perse, Englanti häviää!!! Pasila, porilaisten marssi.

Tosiherra ei vaihda lentokonetta edes Heathrowssa. Itse olen boikotoinut persemaata jo lähes vuosikymmenen ja se on voittajan merkki!!! Mahtavaa!

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Tosiherra ei vaihda lentokonetta edes Heathrowssa. Itse olen boikotoinut persemaata jo lähes vuosikymmenen ja se on voittajan merkki!!! Mahtavaa!

Tämä on jo epäsaksalaisen hellyttävää:) Onneksi olkoon.

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Super-Rooney jää mieleen näistä kisoista mieleen muutamasta kuolleesta ankasta ja nollasta maalista, on se kova.

Niin vaikka Rooney jäi nollille niin enemmän se on tuon keskikentän vika kuin itse Rooneyn vaikka ei varmaan 100% kunnossa olekkaan, ei kovin montaa palloa tuo keskikenttä pystynyt Rooneylle pelaamaan ja näin Rooney onkin jossain vaiheessa peliä alkanut itse hakemaan palloa todella alhaalta.

scholl

Jäsen
Thomas Müller. Siis oikeasti. Kuka olisi uskonut, että mies on FCB avauksessa ennemmin kuin 35me maksanut Gomez. Kukapa olisi uskonut, että hän on mm-avauksessa. Kukapa olisi uskonut, että hän tekee maaleja tätä tahtia. Kukapa olisi uskonut, että Saksan maajoukkueeseen tulee uusi Müller. UUSI DER BOMBER!!! Unglaublich!

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Noinko kovasti se toinen maailmansota ottaa pattiin? Olikohan täällä jollain isoisiä Nurnbergin oikeudenkäynneissä..? :)

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti

Näin kävi tällä kertaa hieno peli, paljon jossiteltavaa. No toivotaan että Saksa menisi sitten päätyyn asti. Nahkahousut jalkaan ja hapankaalia kattilaan.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Olipahan tosiaan kohtaaminen, matsi jää varmaan erääksi näiden kisojen muistetuimmaksi.

Tsemppiä sakuille jatkoon...

Poliisit sitten voivat alkaa vetämään leukaremmejä kireälle, ihme jos ei hulinoita tule.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Niin vaikka Rooney jäi nollille niin enemmän se on tuon keskikentän vika kuin itse Rooneyn vaikka ei varmaan 100% kunnossa olekkaan, ei kovin montaa palloa tuo keskikenttä pystynyt Rooneylle pelaamaan ja näin Rooney onkin jossain vaiheessa peliä alkanut itse hakemaan palloa todella alhaalta.

Totta, aika heikkoa on ollut jakelu ja ei Rooneyta voi ainakaan huonosta asenteesta haukkua, sen verran alhaalta Rooney on palloa hakenut ja ollut auttamassa puolustusta.

Hienoa Saksa on nyt varmasti jatkossa. Vähän jäi jossiteltavaa mutta oli Saksa joka tapauksessa parempi joukkue, hienoja maaleja ja vahva esitys muutenkin.

Pelin asetelmat eivät tietenkään olisi olleet erilaiset, jos peli olisi ollut 2-2?

Englannilla oli koko toinen puoliaika aikaa korjata tilanne. Aika heikkoa oli siihen nähden tulos toisela puoliajalla.

TML

Jäsen
Eipä tarvitse enää jossitella Englannin maalilla, sen verran puskuria Saksa jo Englantiin teki.

Nää on aina hauskoja. Jos selvä maali hylätään mutta peli päättyy suurinumeroisesti sille joukkueelle joka pääsi pälkähästä, niin nou hätä sillä siihen maaliin ei ratkennut. Se on vaan aika eri homma pelata peliä 2-2 tilanteessa kuin 2-1.

scholl

Jäsen
Aika hyvännäköinen semi-mk-mimmi katsomossa Podolskin paita päällä. Vittu että ARG tulee vastaan ens pelissä. Olisi niin kiva kohdata ne vasta myöhemmin.

Tulisko nyt Saksa-Hollanti finaali? Sitten valitettavasti Arjen "Tulpen aus Amsterdam" Robben joutuu häviämään. Tosin Saksalle ARG-peli on paha.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy