Ei näissä kisoissa, kun Ruotsi ei ole mukana.Sellainen tuli mieleen, että onko persraiskaaminen jotenkin toivottava asia koskaan?
Ei näissä kisoissa, kun Ruotsi ei ole mukana.Sellainen tuli mieleen, että onko persraiskaaminen jotenkin toivottava asia koskaan?
Sellainen tuli mieleen, että onko persraiskaaminen jotenkin toivottava asia koskaan?
Englanti on kyllä yksi säälittävimpiä joukkueita mitä on.
Pakko kysyä kun itse en ole tällaista huomannut, että kumman puolella Ennekari sitten on?Ennekarin puolueellisuus paistaa kyllä turhan hyvin läpi.
Maailman perse, Englanti häviää!!! Pasila, porilaisten marssi.
Tosiherra ei vaihda lentokonetta edes Heathrowssa. Itse olen boikotoinut persemaata jo lähes vuosikymmenen ja se on voittajan merkki!!! Mahtavaa!
Super-Rooney jää mieleen näistä kisoista mieleen muutamasta kuolleesta ankasta ja nollasta maalista, on se kova.
Maailman perse, Englanti häviää!!! Pasila, porilaisten marssi.
Tosiherra ei vaihda lentokonetta edes Heathrowssa. Itse olen boikotoinut persemaata jo lähes vuosikymmenen ja se on voittajan merkki!!! Mahtavaa!
Eipä tarvitse enää jossitella Englannin maalilla, sen verran puskuria Saksa jo Englantiin teki. .
Niin vaikka Rooney jäi nollille niin enemmän se on tuon keskikentän vika kuin itse Rooneyn vaikka ei varmaan 100% kunnossa olekkaan, ei kovin montaa palloa tuo keskikenttä pystynyt Rooneylle pelaamaan ja näin Rooney onkin jossain vaiheessa peliä alkanut itse hakemaan palloa todella alhaalta.
Pelin asetelmat eivät tietenkään olisi olleet erilaiset, jos peli olisi ollut 2-2?
Ei tietenkään. Tottakai Englanti olisi silloinkin jättänyt yhden puolustajan alas vapaapotkutilanteessa.Pelin asetelmat eivät tietenkään olisi olleet erilaiset, jos peli olisi ollut 2-2?
Eipä tarvitse enää jossitella Englannin maalilla, sen verran puskuria Saksa jo Englantiin teki.
This.Oli mitä oli, parempi voitti.
Pakko kysyä kun itse en ole tällaista huomannut, että kumman puolella Ennekari sitten on?