Ai sä tiedät jo että ne ei ryssiä vastaan onnistu?olkikuukkeli kirjoitti:Kun vastassa on Ukraina.
On se kummaa että ei mitään positiivista palautetta voi antaa kun tulee heti huutoja siitä kun on paska vastustaja niin ei tää mitään kerro.
Ai sä tiedät jo että ne ei ryssiä vastaan onnistu?olkikuukkeli kirjoitti:Kun vastassa on Ukraina.
eagle kirjoitti:Onhan meilläkin Hentunen! Pommi lähtee ja Salmelainen!
TML kirjoitti:On se kummaa että ei mitään positiivista palautetta voi antaa kun tulee heti huutoja siitä kun on paska vastustaja niin ei tää mitään kerro.
Mistä minä tiedän. Nähdyn pelin perusteella en kyllä itse lähde mitään ennustuksia tekemään, Ukrainahan on aivan umpisurkea.Master Chief kirjoitti:No ei tietenkään saa. Kuinka kauan sä olet täällä ollut, opettele pikkuhiljaa talon tavoille.
Lampinen kirjoitti::D mitä vittua? Kallio pihalle :o
Master Chief kirjoitti:Komposiittimailat FTW!!!
Swift kirjoitti:Ihan by the way kun rupesi häiritsemään pelin katsomista, mitä tarkoittaa FTW?
Swift kirjoitti:Ihan by the way kun rupesi häiritsemään pelin katsomista, mitä tarkoittaa FTW?
Linja kirjoitti:Jos Kallio olis tiputtanut mailan pleksin yli olis selvinnyt kympillä, mutta kun heittää pleksin yli niin ansaitsee prk:n
Rakas sääntökirjani kirjoitti:Kenttäpelaajalle tai maalivahdille, joka heittää mailansa tai sen osan pelialueen ulkopuolelle, tuomitaan -> Pelirangaistus käytöksestä (PRK)
tutzba kirjoitti:Tutkin tota muualta, eikä missään muussa kohdassa käsitellä tota. Kai siitä sitten aina PRK tulee, heittää tai tiputtaa. Korjaa jos olen väärässä, itse en vaan ainakaan löytänyt muuta.