Let's agree to disagree, mun mielestä ohiluisteluun kompastelu nimenomaan kalastelumielessä.
Se suotakoon.
En minäkään Crawfordista tykkää.
Let's agree to disagree, mun mielestä ohiluisteluun kompastelu nimenomaan kalastelumielessä.
Oon kyllä tästä täysin erimieltä. En tiiä mitä matseja oot kattonu Duckseilta mutta kyllä Getzlaf pelaa todella hyvin. Tässäki pelissä monta hyvää peliä, yksi huono kiekonmenetys joukossa.Getzlaf ollut kyllä taas niin jäätävän paska, mikähän paikallinen sarasieppi siellä on ollut tällä kertaa häiritsemässä. Perrykin huutaa Getzlafille penkillä, en saa selvää mitä mutta ei kovin tyytyväiseltä Getzin otteisiin vaikuttanut. En tajua miten toi äijä on minkään joukkueen kapteeni, kun ei tunnu kiinnostavan pelaaminen puolessa matseista vuodesta toiseen.
Nyt näyttää aavistuksen huvittavalta Hawks-fanien analyysit ketjuista ennen tätä peliä. Kane ja Toews kaksikko näytti miten he täydentävät toisiaan, Kanen jumalainen suoritus ja Toewsin pyyteetön maalinedustyöskentely.
Uusittu top-6 näyttää kyllä lentävän tällä hetkellä tuolla jäällä eli Marian Hossa sekä #88 pistetty päittäin. Hossa tuo tohon kakkoseen puolustusosaamista ja on tunnetusti semmoinen kaveri, joka ei elä pelkästä kiekosta. Bickell näyttää uudestisyntyneeltä ja Richards is flyin'. Ja mitä Toews ja Kane esittää? Helvetti sentään. Samaan ketjuun laitettu Blackhawksin tulevaisuus, kun Saad pääsee pelaamaan kahden clutchin kanssa.
Tietenkin. Silf ei ollut maalivahdin alueella.Elikkäs miten tämä sitten on maalivahdin estäminen, mutta maalin johtanut tilanne ei?