kymppipaita
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, AcOulu, Liverpool, Barca
Jyri soittaa kotiin:"Äiti mää oon telkkarissa".
Maalihan se on.
Maalihan se on.
Kanada on pelannut jokaisessa ottelussa seitsemällä puolustajalla. Ns. seiskapakki, eli Seabrook, on vain saanut aavistuksen vähemmän jääaikaa kuin muut.Kanada näyttäisi käyttävän ihan alusta asti kaikkia seitsemää pakkia. Eli säästelläänkö jo finaaliin?
Kanada on pelannut jokaisessa ottelussa seitsemällä puolustajalla. Ns. seiskapakki, eli Seabrook, on vain pelannut aavistuksen vähemmän kuin muut.
Vähän eri asenteella pelaa Slovakki kuin Suomi. Hyvin puolustaa, mutta Kanada vetää kovalla rutiinilla. Tekemisen asenne on vaan niin kovaa, molemmissa maaleissa pakki vaan heittänyt ohjauskiekon maalille. Meillä Suomessa vedetään täysiä ja tietty aina ohi.
Seabrook on muutaman matsin loppupuolella joutunut puremaan tuppea, mutta aina ovat kuitenkin aloittaneet seitsemän puolustajan rotaatiolla.Joo on, mutta minun mielestä aina on alotettu kuitenkin 3:lla parilla. Ottelun edetessä vasta siirrytty seitsemään pakkiin. Tiedä sitten...
"Nyt mennään katsomaan juttua, johon en oikein keksinyt mitään fiksua juontoa."
Työharjoittelija parantaa kuin sika juoksuaan. Sakkekin repesi.
Työharjoittelija parantaa kuin sika juoksuaan. Sakkekin repesi.
Ei pilkata. Lähinnä ajoin takaa, että tuo oli oikeasti hyvää settiä. Muutenkin TET-mies on mielestäni viime aikoina ollut ihan siedettävällä tasolla.Älkää pilkatko TET-miestä sillä kaveri on mun suojeluksessa.
Hyvin Kekäläinen kuittasi Juuselalle. Nikihän on Bruinsfani. Juusela taas kakki housuun: "Nyt et Keklu yhtään tiedä mistä puhut".
Vai oliko se että "Nyt en Keklu yhtään tiedä mistä puhut". En nyt varma ole, mutta itse kuulin sen noin. Eikä tuo mitään housuun kakkimista ollut...vaan puhdasta hassuttelua.