Nahkaparturi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Heittäisin tänne syväluotaavan ja analyyttisen kiekkoarvioinnin keskelle kysymyksen, että missä on Forrest?
Zauli kirjoitti:Onko tosiaan totta, että vasta toinen kymppi Robille? Jos on, niin helvetin hyvä homma! Tuomari on kyllä tosiaan täydellisesti pihalla. Sotki Ässiltä ekan erän ja nyt kumpikaan ei saa mistään jäähyä. Nyt tais Skoda karata lapasista pahemman kerran. Ei favorinia enää näihin peleihin, kiitos...
Patamies kirjoitti:Tosta "sikakatsomon" isoimmasta siasta riittäs silavaa pitkään joulun jälkeenkin.. karmeeta katseltavaa, hyi helvetti !
Et vaan näe metsää puilta?Nahkaparturi kirjoitti:Heittäisin tänne syväluotaavan ja analyyttisen kiekkoarvioinnin keskelle kysymyksen, että missä on Forrest?
metsänpeikko kirjoitti:Niin tuota niin, mitä sille Forrestille nyt oikein tapahtui? Löi päänsä jonkun olkapäähän, mitä häh? Jussi Aho, anyone? En mää muuten, mutta kun on toi Pentikäisen Atte melko riskialtis.
mtmela kirjoitti:Ehkä he tietävät mistä Favorin on oppinsa saanut. Turusta ;)
Hyvin muuten erottuu Sikakatsomon Iso-Sika, vai miksikäs häntä pitäisi kutsua?
Tuo on niin tuttua Kerhon ja maajoukkueen osalta. Aletaan peruuttelemaan johtoasemassa ja oma peli passivoituu. Kerho on onnistunut siinä vain muutaman kerran. Ässiä vastaan tuo taktiikka ei ainakaan onnistu, koska siellä ei luovuteta.werty kirjoitti:Kerhon peli passivoitui ja Ässät on taas mukana pelissä.
Eikö nyt kukaan usko että jos rupeat peruuttelemaan, niin kaveri kuittaa varmasti. Varsinkin jos on 30 minuuttia peli aikaa.
HPK on enemmän tehnyt ylälyöntejä!!clayman kirjoitti:Ja tulihan tästä kunnon peli sittenkin. Toivottavasti ne ylilyönnit jäisivät vähemmälle ja kumpikin joukkue keskittyisi pelaamaan sitä kiekkoa.
mtmela kirjoitti:Atellahan oli mukavan löysät, jopa "akiheinomaiset" ranteet, kun
yritti pari kertaa nostella kiekkoa kohti hyökkäysaluetta.
mtmela kirjoitti:Atellahan oli mukavan löysät, jopa "akiheinomaiset" ranteet, kun
yritti pari kertaa nostella kiekkoa kohti hyökkäysaluetta.
Dee Snider kirjoitti:Eiks toi PääLäski on ollu hyvin käytössä!
Kyllä näin käy, jos pysytää pois jäähyboxista ja pelataan aktiivisesti. HPK:n pitää tulla heti erän alusta peliin kovalla liikkeellä ja laittaa Riksman koville.Mulli kirjoitti:Tää matsi päättyy kerholle 6-2
mtmela kirjoitti:Ehkä he tietävät mistä Favorin on oppinsa saanut. Turusta ;)
Hyvin muuten erottuu Sikakatsomon Iso-Sika, vai miksikäs häntä pitäisi kutsua?
Pauliina kirjoitti:HPK on enemmän tehnyt ylälyöntejä!!
Kun olen katsonut peliä olen huomannut todella sen minkä Ässä-pelaajat ovat sanoneet. HPK itkee jokaisesta tilanteesta. Siinä kun Ramsay veti jotain naamalle hanskalle, niin ei voinut kuin nauraa pelaajan itkemiselle ja Favorinin tuomiolle. Tuollaisii tilanteita on ollut pelissä monia. Säälittävää, taas!
Sitten se tilanne kun Ramsya vedettiin poikittaisella! Suoraan poikittaisella mailalla alaselkään. Ja Spurtk veti. Säälittävää taas!
Mä toivon sydämmestäni Ässien vielä nousevan! Ei tuollaista "itkevää" porukkaa eli HPK:ta voi päästä voittaa! Ei todellakaan!
Patamies kirjoitti:Tosta "sikakatsomon" isoimmasta siasta riittäs silavaa pitkään joulun jälkeenkin.. karmeeta katseltavaa, hyi helvetti !
Pauliina kirjoitti:HPK on enemmän tehnyt ylälyöntejä!!
Kun olen katsonut peliä olen huomannut todella sen minkä Ässä-pelaajat ovat sanoneet. HPK itkee jokaisesta tilanteesta. Siinä kun Ramsay veti jotain naamalle hanskalle, niin ei voinut kuin nauraa pelaajan itkemiselle ja Favorinin tuomiolle. Tuollaisii tilanteita on ollut pelissä monia. Säälittävää, taas!
Sitten se tilanne kun Ramsya vedettiin poikittaisella! Suoraan poikittaisella mailalla alaselkään. Ja Spurtk veti. Säälittävää taas!
Mä toivon sydämmestäni Ässien vielä nousevan! Ei tuollaista "itkevää" porukkaa eli HPK:ta voi päästä voittaa! Ei todellakaan!