Otteluseurantaketju 20.4.2006

  • 39 380
  • 364
Tila
Viestiketju on suljettu.

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Sammy kirjoitti:
Kerhon äijät jää lähes jokaisen tönäisyn jälkeen maahan makailemaan ainakin hetkeksi. Näyttää ihan etelä-eurooppalaisilta futaajilta, sylettävää!

No mitä sanot tuosta Riksmanin esityksestä?
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Timo "mulla on peli hallussa" Favorin taas loistaa. Toi äijä on onnistunut sortamaan kumpaakin joukkuetta taas oikeen huolella.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Ässien kapteeni Peltonen ja ykkös"tykki" Kivenmäki ovat pahimpia itkupillejä.

5-3
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Nickersonin pehmeät kädet!!

No kyllä se Joensuu vielä nappaa yhden kakkosen jossain vaiheessa niin eiköhän se siiten oo siinä...
 

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä on taas ollut maalivahdit huonoja.
Helppoja maaleja on mennyt kumpaakin päähän useita!
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
TeroK kirjoitti:
Aivan hirvittää kattoa tuota Ässä meininkiä. Huh huh onpa todella hyvää mainosta jääkiekolle.
Älä inise! Tuollaisia neitejä pitääkin rankaista, kovalla kädellä!
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
werty kirjoitti:
Kyllä on taas ollut maalivahdit huonoja.
Helppoja maaleja on mennyt kumpaakin päähän useita!

Ja vielä finaalissa. Ei voi käsittää tätä traamaa.

Aina kun Riksman "torjuu" niin hän on aivan pihalla ja karmeita pomppuja joka puolelle. Luottaako hän muka niin paljon Ässien Pentikäisiin sun muihi, että on varaa pomputella noin paljo.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TeroK kirjoitti:
Aivan hirvittää kattoa tuota Ässä meininkiä. Huh huh onpa todella hyvää mainosta jääkiekolle.

Joo. Ällöttävää. Kaks mestarisuosikkia tiputettu ja mestaruus palan painikkeeksi tulossa. Yök!
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
TeroK kirjoitti:
Aivan hirvittää kattoa tuota Ässä meininkiä. Huh huh onpa todella hyvää mainosta jääkiekolle.

Kuka mistäkin tykkää, itse ainakin olen tykännyt finaaleista. Hienoa taistelua, paljon taklauksia ja HPK johtaa.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
seisnauraa kirjoitti:
Kuka mistäkin tykkää, itse ainakin olen tykännyt finaaleista. Hienoa taistelua, paljon taklauksia ja HPK johtaa.

Onhan tämä ihan viihdyttävää mutta kun on näin paljon sähellystä niin se jotenkin latistaa tunnelman.

Hermokontrollia ei tunnu olevan yhtään ja juuri tälläisessä matsissa sitä tarvittaisiin vaikka oltaisiin 6-0 häviöllä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
seisnauraa kirjoitti:
No mitä sanot tuosta Riksmanin esityksestä?

Samaa paskaa, ei lätkään saa tuoda sitä fudiksen pelleilyä. Ja ei syyllistetä liikaa kerholaisia, osaa nuo jotkut ässäläisetkin aika hyvin filmaamisen. Mutta V.Leino on kyllä ollut mun "suosikki" jo pitkään neiteilyssä(siihen kuuluu jengikavereille jupiseminen)
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aikamoista ronkkimista ja hakkaamista. Noh, ei voi mitään, tää on Favorinin linja. Ässille selkeä etu.

EDIT: ja sitten Rakulle oikeuttamaton jäähy. 10 min
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kymppi!! Ei herran jumala, taitaa Favorinillakin olla hermot tiukalla kun kädet lanteilla käy näin usein..
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Sen näki jo alussa että tämä homma lipsuu hanskasta Feivöriiniltä.

Kivenmäen roikka on ollut pettymys. Keskittyneet aivan vääriin asioihin tässä pelissä.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Orman Mollis kirjoitti:
Kymppi!! Ei herran jumala, taitaa Favorinillakin olla hermot tiukalla kun kädet lanteilla käy näin usein..

Ässille kerrottiin jo ensimmäisessä finaalissa mitä mussutuksesta seuraa. Eivät usko ja siitä seuraa tuo. Kurin puutetta, ei taida Toivolan auktoriteetti pitää vrt esim. Joensuu.
 

karipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Canucks, Jets
Viiltävää analyysiä...

Tätäkö on Ässien fyysisyys? Kahvaamista, huitomista, säälittävää jälkipeliä ja mussuttamista? Missä on Nickersonin taklausvoima? Mies on jatkuvasti potkun jäljessä ja maila kyllä heiluu, mutta taklauksia ei näy.

Kerho vei joka osa-alueella, kyllä, myös fyysisyydessä, case-in-point: Sprukts vs Peltonen.

Toivolan kannattaa pitää uusi "Nyrkillä seinään" -saarna pelaajille ettei lauantain peli mene ihan farssiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös