Otteluseurantaketju 19.5-20.5 Anaheim Ducks vs. Chicago Blackhawks

  • 18 335
  • 256

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Puskumaali by Shaw !!!!!!!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Shaw puski sisään. Saako niin tehdä?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
NO GOAL!!!
 

teippi-77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ducks
No goal!

Jopa selostaja totes, että sääntökirja ei sano mitään puskemisesta, noin 10s tästä ja kivasti kuulutetaan NO GOAL :D

Selostajan ammattitaitoa tai jotain.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kertokaapa joku minulle jääkiekon säännöt. Ihan tavallinen maali muuttuu no goaliksi.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Oli kyllä ensimmäinen kerta kun joku tekee maalin päällä. Ainaki moni on yrittäny tehdä päällä, mutta nyt tuli vahvistus siihen ettei maalia hyväksytä jos se tehdään päällä. Enpä muuten tätäkään tiennyt.
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Menipä Chicagolta pasmat sekaisin ton hylyn jälkeen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Noinpa NBC:n selostajatkin osoittivat sääntötietämystään oikein huolella: "Ei sääntökirjassa mikään kiellä puskemasta kiekko maaliin." No selostajat: miten meni noin niinku omasta mielestä?
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mistä lähtien ei saa pukata? Selostajakin sano, että ei ole säännöissä kielletty?
Uskon, että joku noheva kaiffari voi käydä tämän varmistamassa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kyllähän tätä kattoessa alkaa pää pehmentymään.
Mä oon kans aivan lapasen tasolla mitä tulee virkeyteen ja vitaaliuteen. Tää jännittäminen ei jeesaa yhtään. 25h hereillä and counting.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tahallaan ei saa puskea, mutta jos menee pääkautta --> good goal

Noin sen itsekin ajattelin, mutta saahan vaikka persettä sitten kuitenkin vetkuttaa ja taatusti hyväksytään, jos sitä kautta menee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös