Otteluseurantaketju 19.5-20.5 Anaheim Ducks vs. Chicago Blackhawks

  • 18 329
  • 256

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Miten niin vääryys? Siksi, että Anaheim ei tehnyt mestoistaan?
Hallitsi peliä enemmän jatkoerissä. Oli aktiivisempi, laukoi enemmän, taklasi enemmän, loi enemmän paikkoja. Kolme tolppaa. (Tottahan toki tämä on mun mielipide ja toisella puolella aitaa varmaan eri fiilikset, mutta masentava tappio kerta kaikkiaan).
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Hallitsi peliä enemmän jatkoerissä. Oli aktiivisempi, laukoi enemmän, taklasi enemmän, loi enemmän paikkoja. Kolme tolppaa. (Tottahan toki tämä on mun mielipide ja toisella puolella aitaa varmaan eri fiilikset, mutta masentava tappio kerta kaikkiaan).

Juu yhdyn kyllä tähän, mutta minkäs teet kun ei vain mene. Tuuria ei ollut senkään vertaa että yksi tolppakuti olisi painunut sisään. Eipä se auta jossitella, leuka pystyyn ja kohti game kolmosta
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Hallitsi peliä enemmän jatkoerissä. Oli aktiivisempi, laukoi enemmän, taklasi enemmän, loi enemmän paikkoja. Kolme tolppaa. (Tottahan toki tämä on mun mielipide ja toisella puolella aitaa varmaan eri fiilikset, mutta masentava tappio kerta kaikkiaan).

Ehkä näennäisesti ja olihan siellä sen verran tontteja kavereilla, että ei olisi vääryys ollut, jos Anaheim matkaisi Chicagoon 2-0 -tilanteesta. Maalintekopeli kuitenkin, turha tolppia laskeskella. Ymmärrän toki fiilikset, olisi meikäläiselläkin tuommoisen esityksen jälkeen tuommoinen fiilis.

Päätä pystyyn, meillä on käsissä aivan saatanan hieno sarja. Anaheim tulee vielä kovaa United Centerissä.
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Ducks kyllä kyykytti Hawksia pelillisesti, mutta usein jostain kumman syystä Hawks tekee tarvittavat maalit, tänäänkin ne kaivoi sen jostain. Olipa upea peli, 5 tunnin maraton.
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Hallitsi peliä enemmän jatkoerissä. Oli aktiivisempi, laukoi enemmän, taklasi enemmän, loi enemmän paikkoja. Kolme tolppaa. (Tottahan toki tämä on mun mielipide ja toisella puolella aitaa varmaan eri fiilikset, mutta masentava tappio kerta kaikkiaan).

Kyllä ainakin laukaukset jatkoajalla menivät aivan tasan, Ducksilla oli jaksonsa niin myös Hawkseilla. Tuskin tuo nyt vääryys kuitenkaan.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Oli kyllä minulta oikein seurantakokemus. Pakko oli lähteä töihin, satuin vilkaisemaan tulosta kun oltiin voitettu 3-2, hymy nousi korviin, päädyin netittömään tilanteeseen ja äitini alkoi päivittämään tilannetta tekstarein. Siis pyytämättä, tai edes tietämättä, etten pääse nettiin. Oli se kyllä pohja pois hetkeksi
, kun selvisi, että peli ei ollutkaan loppu. Nyt vain odotan iltaa, jos pari jatkoerää katsoisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös