Argentiinaa tässä itse kannustetaan ja hieman myös Englantia mutta minkään maan kiihkoilija en ole.
Ja nyt juuri näimme niitä hetkiä, joiden takia minusta ei koskaan tule jalkapallofania. Suonenveto 1min ennen loppua...
Saksaa vastaan on niin järkyttävät inhot ollut aina ja tälläinen on hienoa jos ja kun serbit nyt hoitaa.
Ai että kun tekee niin hyvää, suorastaan lämmittää sakupekkojen tappio. Siellä lensi vesipullot ja kirosanat vaihtoaitiossa. Ai saakeli, nyt on hymy herkässä.
Kiitos Serbia.
Niin, kysehän ei ollut siitä etteikö kortteja olisi tullut herkästi tai vastoin jonkun toisen tuomarin linjaa. Tämä tuomari teki kuitenkin selväksi, että kaikki taakapäin tulleet rikkeet otetaan kylmästi pois. Joten kyllä siinä pelaaja on todella tyhmä, kun menee kortti alla kaveria rappaamaan takaapäin.
Mikäs Serbiasta tekee sitten niin mielyttävän? Ihmettelen vaan, ei mitään mistä voisi pitää.
Miksei Saksa ole enää jalkapallon huippumaa?
Hienoimpiä ihmistyyppejä mitä tiedän. Ei se oman jengin voitto vaan.. Serbia se vasta sympaattinen kansakunta onkin.
No eihän Suomikaan ollut jääkiekon huippumaa sen jälkeen kun hävisi olympiakisojen alkusarjassa Ruotsille. Samanlaisin perustein voidaan nyt pohtia saksalaisen jalkapallon tasoa tämän päivän ottelun jälkeen.Miten niin ei ole?
Vähän reilun 5 kertoimella haettiin Serbian voitto. Joskus sitä pitää jopa olla tyytyväinen omiin veikkauksiin.
En minä serbejä sanokkaan miellyttäviksi, niissä ei ole mitään hyvää.
Lähinnä vain saksan tappio miellyttää, ei mikään muu.
Miten niin ei ole?
No eihän Suomikaan ollut jääkiekon huippumaa sen jälkeen kun hävisi olympiakisojen alkusarjassa Ruotsille. Samanlaisin perustein voidaan nyt pohtia saksalaisen jalkapallon tasoa tämän päivän ottelun jälkeen.
Oletko ihan vakavasti sitä mieltä että serbiä ei sattunut siinä tilanteessa? Siis jos itse potkaisee, se ei saa sattua? Hidastuksesta päätellen teki helvetin kipeää. Lisäksi dumari otti tähän menneen ajan kyllä lisäajassa huomioon, joten aika naurettavaa juttua taas liikkeellä. Ja rankun paikka? Just.Ja kuka yllätty että viime hetkillä Serbi kapteeni "loukkaantui" kun itse potkaisi saksalaista sukille, siinä myös selkeä rankun paikka jäi viheltämättä.
Serbia ei ole kansakunta vaan valtio. Sympaattinen futisjengi niillä on, valtiosta ja serbien kansakunnasta en niin tiedä.Serbia se vasta sympaattinen kansakunta onkin.
Niin, Saksassa itsessäänhän ei ollut tänään mitään vikaa, eh? TUOMARIN VIKA KOKO JUTTU!!flintstone kirjoitti:Ilmankos sille espanjalaisen tuomarin "linjalle" löytyi niin paljon ymmärrystä kun oli oma lehmä ojassa ja naurettava ulosajo helpotti tuon vedon toteutumista,
Mikä on maailman kaunein kukka?