Otteluseurantaketju 18.6.2010

  • 26 340
  • 294

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Rooney on pelannut hyvän pelin keskuspuolustajana. Mites ensi peli? Englanti voittaa, vaikka yrittäisi vain puskumaaleja?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Kiitos Algeria!
 

lihaani

Jäsen
Keisarilla ei ole vaatteita. Englantilaisten yksilötaito Rooneytä lukuunottamatta on kisojen huonoinpia. Voiko ylihypeteympää paskaa olla kuin "the Three Lions"?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Täällä ollaan ABN-AMRO paita päällä, vaikka Englanti onkin se ykkönen. Hollanti on toinen suosikki. Tosin pitää muistuttaa, että kiekkomies olen enemmän kuin tämän perään :)

Juu, pientähän nämä kisat ovat jääkiekon MM-kisoihin saatika SM-liigan peleihin verrattuna. Mun ABN-AMRO paita ei oo mahtunut mun päälle enää vuosiin.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Heti pelin alussa pisti silmään miten löysää ja hidasta kaikki Englannin tekeminen oli. Eli Algeria on aliarvioitu 100% tai sitten ei vaan kiinnosta, mutta eipä se selitä kaikkea. Ei juuri toiminta parantunut missään vaiheessa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Yhdeksänkymmentä nautinnon minuuttia, kiitos Englanti! Ei vaan, ehkä olisi vähän pitänyt enemmän pitää kynttilää vakan alta tai muuten ennakkosuosikin paineet tulevat suorastaan liiallisiksi. Ainoa mikä ottelussa vähän häiritsi oli selostajan fanaattinen britti-mielisyys, vaikka Englannin kannattaja olenkin. No, kunhan vielä jalkapallon suurmaa Slovenia kaatuu niin mestaruus on viittä vaille Albionissa!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No, kunhan vielä jalkapallon suurmaa Slovenia kaatuu niin mestaruus on viittä vaille Albionissa!
Slovenia kuitenkin voitti Algerian, joka piti välillä Englantia pilkkanaan. Taitaa käydä lädeille samoin kuin patonginpurijoille.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
En olisi kyllä uskonut että Englanti onnistuisi nyhjäämään toisen tasurin putkeen, mutta parempi näin. Tuosta pelistä puuttui oikeastaan kaikki hyvän ja voittavan jalkapallon elementit, siinä ei ollut yhtikäs mitään. No James ei sentään lorauttanut. God save the queen todellakin...

Rooneyn kommentteja odotellessa...
 
Tuon pelin nähtyäni voin vaan todeta: Mikä vittu Englannin peliä oikein vaivaa? Täysin surkeaa, mielikuvituksetonta paskaa heidän pelinsä.

No, eipä ole ainakaan menestyspaineita tuollaisella pelillä.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Vähän nauratti Ennekarin "tästä odotettiin Englannin ilotulitusta". No kuka odotti kuka ei. Ei kai nuo Capellon porukat nyt kovin usein mitään murskavoittoja ota? 0-0 ja 1-1 tulosvedossa oli tänään kovia sanoja, first goal scoreriaki toki koitettiin mutta ei tällä kertaa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koska viimeksi muuten on Länsi-Saksan tai Saksan pelaaja mokannut peliajalla rankkarin ennen tuota Polakki-Podolskyä?! Varmaan luulis, että on aika harvassa nuo.

Sulle vastattiin tuohon että Uli Stielike vuonna 1982. Tuo pilkku oli kuitenkin rankkarikisassa, joten ei sinänsä päde. Myöskään harjoitusmaaottelut eivät oikeastaan päde. Vuoden -90 MM-karsinnoissa Littbarski missasi rankkarin Wales-ottelussa. Sittemmin en varmasti muista missattua rankkaria itse ottelussa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sulle vastattiin tuohon että Uli Stielike vuonna 1982. Tuo pilkku oli kuitenkin rankkarikisassa, joten ei sinänsä päde. Myöskään harjoitusmaaottelut eivät oikeastaan päde. Vuoden -90 MM-karsinnoissa Littbarski missasi rankkarin Wales-ottelussa. Sittemmin en varmasti muista missattua rankkaria itse ottelussa.
Edellinen missattu pelitilannerankkari MM-lopputurnauksessa on vuodelta 1974 tämän aamun Hesarin mukaan. En muista kuka epäonnistui ja missä ottelussa, olin vuoden vanha tuolloin.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edellinen missattu pelitilannerankkari MM-lopputurnauksessa on vuodelta 1974 tämän aamun Hesarin mukaan. En muista kuka epäonnistui ja missä ottelussa, olin vuoden vanha tuolloin.

Uli Hoeness. Sama tumppu missasi EM-76 finaalissa rankkarikisan viimeisen potkun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös