Ei ois kyllä helppoa olla ollut Englannin kannattaja viimeisinä vuosikymmeninä.
Hollanti.
Tanaan tehtiin sikali historiaa etta kyseessa on ensimmainen matsi MM-tasolla jossa Algeria onnistui pitamaan oman maalinsa puhtaana.Kiitos Algeria!
Täällä ollaan ABN-AMRO paita päällä, vaikka Englanti onkin se ykkönen. Hollanti on toinen suosikki. Tosin pitää muistuttaa, että kiekkomies olen enemmän kuin tämän perään :)
Kiitos Algeria!
Slovenia kuitenkin voitti Algerian, joka piti välillä Englantia pilkkanaan. Taitaa käydä lädeille samoin kuin patonginpurijoille.No, kunhan vielä jalkapallon suurmaa Slovenia kaatuu niin mestaruus on viittä vaille Albionissa!
Koska viimeksi muuten on Länsi-Saksan tai Saksan pelaaja mokannut peliajalla rankkarin ennen tuota Polakki-Podolskyä?! Varmaan luulis, että on aika harvassa nuo.
Voiko ylihypeteympää paskaa olla kuin "the Three Lions"?
Edellinen missattu pelitilannerankkari MM-lopputurnauksessa on vuodelta 1974 tämän aamun Hesarin mukaan. En muista kuka epäonnistui ja missä ottelussa, olin vuoden vanha tuolloin.Sulle vastattiin tuohon että Uli Stielike vuonna 1982. Tuo pilkku oli kuitenkin rankkarikisassa, joten ei sinänsä päde. Myöskään harjoitusmaaottelut eivät oikeastaan päde. Vuoden -90 MM-karsinnoissa Littbarski missasi rankkarin Wales-ottelussa. Sittemmin en varmasti muista missattua rankkaria itse ottelussa.
Edellinen missattu pelitilannerankkari MM-lopputurnauksessa on vuodelta 1974 tämän aamun Hesarin mukaan. En muista kuka epäonnistui ja missä ottelussa, olin vuoden vanha tuolloin.