Ehdin jo poistaa aikaisemman, kun ymmärsin vasta mitä tarkoitit... sorry.Andrej kirjoitti:Voi jessus... Siis minä sain kuvan, että siellä olisi kuuluttaja kysellyt että "onko yleisön joukossa ensiaputaitoisia". Ilmeisesti näin tuntuivat myös eräät TPS-kannattajat kuvittelevan, ainakin tuohtumuksesta päätellen. Tätä vaan yritin korjata.
Ei voi olla näin vaikeaa.
Andrej kirjoitti:Ei voi olla näin vaikeaa.
Näemmä juu. Ihmettelen vaan että lippusignaaleillako se ensiapuhenkilökunta sinne olisi pitänyt kutsua, jotta se sinulle olisi kelvannut?mission16W kirjoitti:Näemmä voi kun itse keksii aiheita. Jos hallissa kuulutetaan ensiapuhenkilökuntaa niin kyllä sitä myös kommentoidaan.
Tutustu viestihistoriaan, niin huomaat että rukous olisi ollut oikea vaihtoehto.Andrej kirjoitti:Näemmä juu. Ihmettelen vaan että lippusignaaleillako se ensiapuhenkilökunta sinne olisi pitänyt kutsua, jotta se sinulle olisi kelvannut?
Andrej kirjoitti:Näemmä juu. Ihmettelen vaan että lippusignaaleillako se ensiapuhenkilökunta sinne olisi pitänyt kutsua, jotta se sinulle olisi kelvannut?
AnaMasa kirjoitti:Ohops. Timonen ajeli Puurulan.
Gotterdam kirjoitti:Vitonen Timoselle.. Kiitos Kruus vitusti.
Ahaa, nyt alkaa aueta. Eli siis onko nyt niin, että ensiapuporukoita kutsuttiin paikalle, kun paarit jo olivat kentällä? Jos näin, niin sitten olen kyllä hämmästyksissäni minäkin.mission16W kirjoitti:Eli selitetään nyt vielä kerran, että herralle tulee hyvä mieli: Se on aika koomista, että kun oman joukkueen pelaaja ja lääkäri kantavat liikkumatonta pelaajaa paareilla jäältä, hallissa kuulutetaan ensihoitajia paikalle. Nakkijonossako ne seisovat vai mikseivät hommiaan tee?