Hulda kirjoitti:Enää 7 ylivoimaa niin sitten jo soi..
JuhaZ kirjoitti:Tätä erää on JYP jotenkin henkisesti hallinnut, sanoo Kari Tyni. =) Hyvä selostaja, pikkusen liioittelee, mutta sehän kuuluu asiaan.
PS. Miten peliä hallitaan henkisesti...?
Hulda kirjoitti:Kiekko tuijotetaan polttavan kuumaksi ettei pysy vihollislavassa.
Groove Armada kirjoitti:Aijaa, onkohan Uusis penkillä?
Kudroc oli vetänyt Jokisen levyksi/ Jokinen törmännyt Kudrociin...MAKE #89 kirjoitti:Jokinen loukkaantu pahasti
mission16W kirjoitti:EDIT 2: Ja nyt kuulutetaan, olisko ensiapuporukkaa paikalla. Voi vittu sentään mitä touhua. Matsin järjestelyt 10+!
Häh? Mistäs tämä tieto on? Onhan siellä nyt herranjestas lääkäri, ei kai siellä hengittävälle miehelle mitään ensiapua tarvita.mission16W kirjoitti:EDIT 2: Ja nyt kuulutetaan, olisko ensiapuporukkaa paikalla. Voi vittu sentään mitä touhua. Matsin järjestelyt 10+!
Kuulutus hallilla: "Onko ensiapuryhmää paikalla?"MAKE #89 kirjoitti:Jokinen loukkaantu pahasti
MAKE #89 kirjoitti:Jokinen loukkaantu pahasti
Tauru raportoi puolueettomasti, että TPS pelaaja törmäsi itse Kudrociin. Tuskin KK kuitenkaan väistääkään yritti. Tätä tietysti tukee myös se, että tuomarikaan ei nähnyt tilanteessa rangaistavaa.Morgoth kirjoitti:Mitäköhän tilanteessa itseasiassa tapahtui?
Andrej kirjoitti:Häh? Mistäs tämä tieto on? Onhan siellä nyt herranjestas lääkäri, ei kai siellä hengittävälle miehelle mitään ensiapua tarvita.
mirasane kirjoitti:Tietokoneeni äänikortti ei pelaa, joten en kuule radiolähetystä. Mitä siellä tapahtui ja minkä paikan Jokinen loukkasi?
MAKE #89 kirjoitti:Jokinen loukkaantu pahasti
Hulda kirjoitti:Joo, pelanneekohan tänä keväänä enää.. No, odotellaan ja toivotaan.. Pahalta tuo kuulosti =((
Eli siis paareja pyydettiin. Pikkusen eri asia kuin kuuluttaa ensiaputaitoisia...mission16W kirjoitti:Radiostahan toi juuri kuului. Kuulutus taustalla: "Oliskohan täällä ensiapuhenkilökuntaa paikalla?"
Ei muuta kuin liigalle tutkintapyyntöä. Eiköhän siellä, ihan oikeasti, ole ne ensiaputaitoiset henkilöt olleet paikalla.Ja keksin lonkalta montakin tilannetta, joissa ne käsittääkseni otteluissa pakolliset ensihoitajat voivat auttaa hengittävääkin miestä.
Jos esim. joku Filmi-Tähtinen tuuppaisi minua Lidlin jonossa takaapäin salakavalasti ja minä kaatuisin mahalleni, niin mielestäni kuitenkin joka tapauksessa itse olen törmännyt tähän Filmi-Tähtiseen, ei kukaan muu, on tapahtuma sitten kenen tahansa aiheuttama.Jussi77 kirjoitti
Tauru raportoi puolueettomasti, että TPS pelaaja törmäsi itse Kudrociin.