No eiköhän se Quenneville ole kuitenkin parempi valmentaja kuin tällä palstalla kirjoittavat kiekkofanit. Onhan se sataprosenttisen varma että Timosta on harjoituksissa kokeiltu ykköskenttää vastaan ja se ei ole toiminut joten on aivan turha peliaikaa lisätä.
Timosen peliaikahan heijastuu vain ja ainoastaan vasemmalle kaistalle koska vasemmalla puolen on pelannut pudotuspeleissä vain Keith-Oduya-Timonen-trio.
Voihan se olla että top-4 puolustuksen kuormittamisesta tulee vielä ongelmia, tällä hetkellä en kuitenkaan niitä vielä näe. Kaikilla liikkuu jalka vielä hyvin ja kamppailuvoimaa näkyy riittävän.
Mitään ratkaisuehdotuksia ei voi tällä hetkellä esittää koska ei voi enään pelaajia hankkia. Nämä ratkaisut on tehty jo kauden alussa ja vaihtotakarajalla niille tuli viimeinen niitti.
Line Combinations | NHL Line Combos | leftwinglock.com
Kuten tuolta sivulta saatat huomata, Hammer pelaa molemmilla puolilla. Timosen peliaika ei siis heijastu vain vasemmalle puolelle. Olet jatkuvasti väärässä arvioissasi, enkä enää jaksaisi sinun kanssa vääntää, kun olet niin varma "tiedostasi".
"Satavarmaa, että Timosta on kokeiltu" Ai? Mistä tämmöinen tieto ?
Minun nähdäkseni Timosen jalka on liikkunut ihan tarpeeksi hyvin. Fyysisyyttä pidän enemmän ongelmana kyseisen pelaajan kohdalla, mutta eiköhän kime osaa tuota puutettaan jo tänäpäivänä korvata esim. hyvällä mailapelillä.
Ratkaisuehdotuksia voi ja pitää esittää, sillä Hawksilla on muitakin vaihtoehtoja heittää kentälle kun Rundblad, tai edes Timonen. Katsos, tämä on keskustelupalsta, ja ihmiset nauttivat (yleensä) keskustelusta ja ratkaisujen pohtimisesta "oman joukkueensa" kohdalla. Jos sinun mielestäsi tätä ei saa tai "voi" tehdä, niin olet väärässä paikassa.
Kuten sanoin, minun puolestani tätä keskustelua ei tarvitse jatkaa, sillä esimerkiksi se fakta, ettet tiennyt Hammerin pelaavan molemmilla puolilla kertoo minulle ihan tarpeeksi sinun "tietosi" tasosta.