Tumbi kirjoitti:Juupa juu. Komee on syöttö, ei voi mitään. Sen missä suomalaiset tarvitsevat 100 vetoa maalintekoon, niin kanukit tarvitsevat, ööööö, kaksi.
Ei Bäri sitä surkeeta purkua tehny. Minun silmään se oli Numppa joka heitti löysän vipin, jonka kanukki koppasi.Murmeli kirjoitti:Heheh, voi herraisä tuo päri on paska. Anteeksi one-liner.
Jaa kirjoitetaan toinenkin. Hirvittävän määrän työtä Suomi joutuu yhteen maaliin tekemään, kun vertaa punapaitaista jengiä.
sampio kirjoitti:Jaa, milloin viimeksi mikään tiimi on vienyt turnausta puhtaalla pelillä? Mielummin häviän tänään kuin puolivälierissä.
Mutta berg ei tehnyt elettäkään pitääkseen syöttölinjaa (= peittääkseen jäätä) tai ajaakseen crosbyyn kiinni. Seisoi ja ihmetteli.kone82 kirjoitti:Ei Bäri sitä surkeeta purkua tehny. Minun silmään se oli Numppa joka heitti löysän vipin, jonka kanukki koppasi.
Eiku se vitun punapää Jönsson.peno kirjoitti:Paskan vitut. Mika Hannulat passittaa meiät lomille puolivälierissä, sanokaa mun sanoneen...
sampio kirjoitti:Yllättävää, että Ruutu veti jäähileet veskan naamalle. Loistava roolipelaaja, kuumensi teini-Sidneynkin. Hyvä Jarkko!