Otteluseurantakejtu SM-Liiga 4.12.2010

  • 110 498
  • 413

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Caldwell niittaa viivasta 3-1 Ässille!!
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Pihlmanilla tonnin tontti, mutta ei mene. No, skode kuitenkin maalia kohti.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Uskomattoman kovassa vireessä ollut Ässät koko kauden. Pekka Rautakallio kumppaneineen tehnyt helvetin hienoa työtä!
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Meinaat että tuo tämänpäiväinen ottelu on antanut jotain aihetta iloon tai positiivisuuteen?

Niin, jotkut tykkäävät kannattaa joukkuetta jatkuvaa hyvää peliä vaatien ja kritisoiden. Valittaminen ja omien haukkuminen tietenkin ovat plussaa. Itse tykkään aina uskoa Jokereihin ja kannustaa voittoa kohti.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tänään perkele Jyppi kaatuu, ei 3-1 johtoa enää viimeisellä kympillä kotona sössitä. Eihän???
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
SaiPa 4-3!!!!
Junnila (Aarnio, Löfman)
 

Jarzki

Jäsen
Vittu, JYP tekee sen kyllä ihan itse. Nytkin oli erittäin hyvä meno ja kavennus saatu, sitten tulee Viitanen, pelaa idioottimaisesti, ottaa jäähyn ja vastustaja kiittää.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
On se Lassila kone, voi jessus sentään. Yksinään pitää Kerhoa pystyssä melkoisessa tulituksessa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Niin, jotkut tykkäävät kannattaa joukkuetta jatkuvaa hyvää peliä vaatien ja kritisoiden. Valittaminen ja omien haukkuminen tietenkin ovat plussaa. Itse tykkään aina uskoa Jokereihin ja kannustaa voittoa kohti.

Jokainen kannustaa omalla tavallaan, jotkut rauhassa ja jotkut raivolla sekä haukkumisella.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
SaiPa 4-3!!!!
Junnila (Aarnio, Löfman)

Tolvanen ei taida olla mikään loistava maalivahti ainakaan torjuntamääristä päätellen. Perkeleen perkele kun veikkaukset kaatuu Bluesiin jos ne ei nouse :(
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPa 4-3!!!!
Junnila (Aarnio, Löfman)
Aarniohan on ollut pelipäällä, ainakin pisteiden valossa. Muutenkin kun tuossa miehen tilastoja katsoin, niin on ollut suhteellisen tehokas. Ei pistehirmu, mutta ihan tasaista tulosta ja vielä kun on taklaava pelaajakin. Hyvä hankinta SaiPalta kyllä ja hienoa, että jatkaa ensikaudellakin joukkueessa (muistanko oikein?).
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, jotkut tykkäävät kannattaa joukkuetta jatkuvaa hyvää peliä vaatien ja kritisoiden. Valittaminen ja omien haukkuminen tietenkin ovat plussaa. Itse tykkään aina uskoa Jokereihin ja kannustaa voittoa kohti.

Se sinulla suotakoon. Minä kannatan omalla tavallani, joka varmasti eroaa joidenkin muiden tavasta. Ei se tee minusta mitenkään vähempiarvoisempaa fanina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös