Otteluseurantakejtu SM-Liiga 4.12.2010

  • 110 494
  • 413

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Päivitän tähän viestiin Oulun vl-skaban kulkua. Jokerit aloittaa.

Pulkkinen - ei maalia
Rosa - maali
Lahti - maali
Tenkrat - ei maalia
Nokelainen - ei maalia
Kuusela - ei maalia

Rosa - maali
Hentunen - ei maalia

Kärpät voittaa

Kiitos päivittämisestä, harmi että Kärpät vei sitten tämänkin. Naurettavaa että sama jätkä voi käydä ampumassa uudelleen rankkaria.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

Crank

Jäsen
Kyllähän toi lämäri rankkarissa voi olla pahakin, jos sen saa putkien väliin. Rosalta huikeet kiemurat, tuli heti Jukka Voutilainen mieleen!
Hentusen yritys oli kyllä aika onneton, kuinkahan iso eläin siellä selässä roikkuu..
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Hostikka

Milläs keinoilla Oulussa Hostikasta on tehty voittava maalivahti? Muistelen, että SaiPa:ssa oli ihan imuri.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Olihan huikea rankkari Rosalta! Siis molemmat yritykset. Jokereille kiitos hyvästä vastuksesta.
 
No rankkareissa, ei se tällä kaudella ole tainnut muuten maaleilla mässäillä. Vähän samanlainen sähläri kuin meidän Hentunen.

Itse pelissähän Rosa oli aika sukka, mutta kyllähän tuolla veivejä löytyy. Ei mun mielestä kuitenkaan kolmen tähden mies, mutta täällä kotiinpäinvetäminen onkin geeneissä. Ottelun tähdet muutenkin ihmeelliset, Donskoi kaks ja Hostikka vaan yks. Musta Hostikalle kolme, Lasakille kaks ja sitte vaikka sille Rosalle se yks. :P
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Milläs keinoilla Oulussa Hostikasta on tehty voittava maalivahti? Muistelen, että SaiPa:ssa oli ihan imuri.
Miten se oli Bäckströmin kanssa? Täysin hukassa ollut molari nousi tähtiin ja rapakon taakse :) Hostikka sai uuden mahdollisuuden ja itseluottamusta parista ensimmäisestä voitosta.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Itse pelissähän Rosa oli aika sukka, mutta kyllähän tuolla veivejä löytyy. Ei mun mielestä kuitenkaan kolmen tähden mies, mutta täällä kotiinpäinvetäminen onkin geeneissä. Ottelun tähdet muutenkin ihmeelliset, Donskoi kaks ja Hostikka vaan yks. Musta Hostikalle kolme, Lasakille kaks ja sitte vaikka sille Rosalle se yks. :P
Ei todellakaan kolmen tähden mies. Totta, Rosa on ollut aika vaisu Kärpissä, mutta uskon että viimeistään nämä rankkarit saivat kyseisen herran itseluottamuksen taas nousuun. Rosa tulee olemaan arvonsa veroinen jatkossa. Kuinka ollakaan ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös