Aivan mahtava ottelu.
Tekee hyvää jääkiekolle, että Kanada ei hallitse tätä turnausta ylivaltiaan tavoin.
Aivan mahtava ottelu.
Tekee hyvää jääkiekolle, että Kanada ei hallitse tätä turnausta ylivaltiaan tavoin.
En pidä itseäni minään trendien perässä luistelijana saati kanadalaisen oikeinkannattamisen puolestapuhujana, mutta ei mua ainakaan nuo pronssimatsit nykyään sytytä. Eikä kyse ole vain näistä kisoista, sama oli jo esim. Vancouverissa, ja ne olivat sentään olympialaiset. Johtunee juuri tuosta, että noita on plakkarissa tasolta kuin tasolta aika hyvin. Suomi on jo hyvän aikaa ollut vakiintunut huippumaa, joten voitosta pelataan. Jos se mahdollisuus välierissä hukataan, ei mua kiinnosta kyllä yhtään ollaanko kolmansia vai neljänsiä. Paitsi ehkä jos on Ruotsi vastassa.Näinpä, tekee hyvää kanadalaisillekin. Anyway, Suomi pelaa hyvin pronssiotteluita - lienee vähän moderni asia väheksyä niitä Suomessakin, kyllä meille ovat mitalit tavanneet kelvata. (Tosin, myönnän ettei tällä hetkellä ole mielessä ottelua katsoa...)
Aivan mahtava ottelu.
En pidä itseäni minään trendien perässä luistelijana saati kanadalaisen oikeinkannattamisen puolestapuhujana, mutta ei mua ainakaan nuo pronssimatsit nykyään sytytä. Eikä kyse ole vain näistä kisoista, sama oli jo esim. Vancouverissa, ja ne olivat sentään olympialaiset. Johtunee juuri tuosta, että noita on plakkarissa tasolta kuin tasolta aika hyvin.