Otteluseuranta välierät 4.4.2011

  • 73 064
  • 298

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Koska viimeksi joku joukkue on noussut viimeisessä erässä kahden maalin tappioasemasta voittoon pudotuspeleissä?
Koska viimeksi Lukko on noussut toisen erätauon tappioasemasta voittoon pudotuspeleissä?

En tiedä onko viimeinen, mutta 2006 HIFK nousi Kerhoa vastaan 0-3 tilanteesta tasoihin viimeisessä. Itse en jaksa olla vielä ollenkaan varma voitosta. Lukolle nopea kavennus, niin homma on ihan auki.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Voinen lisätä jännitystä sillä, että tiedän ainakin toisen joukkueen nousevan kahden maalin takaa tasoihin. Eihän tämä mun JYP - HIFK -tupla voi osua...

Oh, IFK jatkaa klip klap -maalien tekemistä.
 

Ralph

Jäsen
Turo Järvinen ja peli ohi.

Olin nopein ja vitun ylpee siitä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Olipahan taas komea maali! 0-3
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
IFK siirtyy 3-0 johtoon Turo Järvisen maalilla? Hyvältä näyttää, mutta ei nuolaista vielä.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Olitko siellä kärpäsenä katossa vaiko rottana viemärissä kuuntelemassa?

Mulla on siella kuuntelulaite, joka pelaa hyvin tanne Lansi-Eurooppaan saakka.

Mutta ei huolta, salamamaali tuli IFK:lta. Onneksi olkoon. Viette taman pelin.
 

Supreme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Syöttöpisteiden ilmaisjakelu

Miten tuohon Pesosen maaliin arvottiin kaksi syöttäjää?

Perrin syöttää Välivaaralle
->Välivaara ampuu, Tarkki torjuu
->Pesonen ampuu Välivaaran laukauksen reboundin, Tarkki torjuu
->Pesonen ampuu oman reboundinsa sisään

Ei tuosta mun järkeilyn mukaan pitäis tulla kenellekään syöttöpinnaa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
En tiedä onko viimeinen, mutta 2006 HIFK nousi Kerhoa vastaan 0-3 tilanteesta tasoihin viimeisessä. Itse en jaksa olla vielä ollenkaan varma voitosta. Lukolle nopea kavennus, niin homma on ihan auki.
HIFK johtaa 3-0! Joko riittää?

Eikö herättänyt mitään ajatuksia, kun jouduit hakemaan sitä edellistä nousua peräti viiden vuoden takaa? Ei ihan jokapäiväistä herkkua! Usko pois; HIFK ja JYP voittavat tänään!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolle ei riitä et ollaan paskoja vaan pitää viedä sekin uudelle tasolle ja ollaa sysipaskoja.
Olis vaan pitänyt ymmärtää kenkiä se Urama täältä hevon vittuun tarpeeksi ajoissa. Tämäkin kausi menee aivan päin helvettiä. Joku säälittävä pronssiottelu vielä edessä. Hävettää että sellanenki joudutaan vielä pelaamaan.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
IFK on loistava puolustus. Siella on aijaa ja Lukon kudit osuu aina pain jotain vastustajaa. Lukko hakkaa paata seinaa ja valilla IFK tiukkaa maalin. On tama surkeaa. Saisivat edes tuurimaalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös