Just joo. Katsomo on yrittänyt sentään tänään, mutta joukkue ei. Kukapa tuollaisesta paskasta viitsii edes maksaa...
Jaa? Minun mielestä ainoa keino vaikuttaa sarjaan tässä vaiheessa.
Jaa? Minun mielestä ainoa keino vaikuttaa sarjaan tässä vaiheessa.
Oliko Ilari Sahamies tuolla IFK paita päällä?
Kuitenkin tuhannet ihmiset taas menivät peliä katsomaan. Alussa yleisökin jaksoi, jos muistat?? Jos joukkue ei anna mitään vastinetta, niin ihan vitun turha moittia yleisöä vai?Telkkarissa kuuluu tasan vain ja ainoastaan Hifk fanien kannustus, ei mikään muu.
Kuitenkin tuhannet ihmiset taas menivät peliä katsomaan. Alussa yleisökin jaksoi, jos muistat?? Jos joukkue ei anna mitään vastinetta, niin ihan vitun turha moittia yleisöä vai?
Kaikki on tietysti suhteellista, mutta Jokereilla oli jo paikka pistää HIFK kesälomille ja puhuttaisiinko silloin mistään voittamisen kulttuurista? Ennenkin HIFK noussut tappioasemista ottelusarjan voittoon, jopa mestariksi asti.
Vedäs nyt jäätä helttaasi, vituttaa se tappio täälläkin. Ja samaa mieltä olen että ei tuo munattomuus mitään tukea yleisöltä ansitsekkaan.
Kekäläinen on kuulemma yrittäny sitä jo ostella.
Onko taustalla jotain uutta salatiedettä, missä vanhat kiroukset on häädetty pukukopista ja luusereiksi tuomitut pelurit on saaneet onnistumisia?
Järjetön kysymys ja spekulaatio.Kaikki on tietysti suhteellista, mutta Jokereilla oli jo paikka pistää HIFK kesälomille ja puhuttaisiinko silloin mistään voittamisen kulttuurista?
Mitäs sitten kirjoittelet turhia?Vedäs nyt jäätä helttaasi, vituttaa se tappio täälläkin. Ja samaa mieltä olen että ei tuo munattomuus mitään tukea yleisöltä ansitsekkaan.
Hain lähinnä onko ne samat kaverit samoilla otteilla nyt isäntiä, kun kiekko menee reppuu, mutta olivat emäntiä kun se kiekko meni putken väärälle puolelle? Kuten totesit on voitto joskus todella pienestä kiinni, mutta silti katsojat ovat leimaamassa hyvin herkästi pelaajia sankareiksi tai luusereiksi. Esimerkkinä Kibe, joka kuulemma aina sammuu keväisin, paitsi sillon kun kiekko kulkee.Ja huom, nyt en puhunut mistään vuosikymmenten takaisesta vaan lähinnä rinnastin viime vuosiin, kun nuo samat jätkät ovat olleet jatkuvasti häviäjinä ja nyt yhtäkkiä ovatkin isännän ottein viemässä hommaa vakuuttavasti eteenpäin kohti ties kuinka suurta loppuhuipennusta.