On venäläisten onni että heitä on 145 miljoonaa ja suomalaisia 5 miljoonaa, eikä päinvastoin.
Tuo on hyvä pitää mielessä. Kun tarkemmin ajattelee niin ihan hyvin piskuinen Suomi laittaa kaukalossa kampoihin Suurelle ja Mahtavalle.
On venäläisten onni että heitä on 145 miljoonaa ja suomalaisia 5 miljoonaa, eikä päinvastoin.
Ei tarvitse ihmetellä. Erään tuttavaperheen lapsen opettaja oli sanonut tunnilla luokalle, että Putin pitäisi salamurhata.Nämä kisat on ainaki sen opettanu, että jos Venäjällä sitä propagandaa on, niin on sitä kyllä Suomessakin. Mulle tuli eräs nuori poika ihan tosissaan sanomaan, että Putin oli lahjonut tuomarit Venäjä - Suomi pelissä.
Mutta samalla myös totta.Tuon voisi laittaa vaikka allekirjoitukseksi, kuolematon kommentti sinulta!
Eivät sen enempää kuin muutkaan kansakunnan ja kokoonsa/voimavaroihinsa nähden selvästi vähemmän kuin vaikka britit tai amerikkalaiset tai saksalaiset. Mikään, ei mikään, oikeuta sitä vihaa joka Suomessa tällä hetkellä vallitsee itäistä naapuriamme kohtaan.Niinpä tietysti. Venäläiset eivät ole koskaan tehneet mitään pahaa, vaan venäläisviha on vain suomalaisten geneettinen ominaisuus.
Rasistista paskaa syöttävä moskovan trolli.
Niin imperialistisessa mielessähän USA:lla on puhtaat jauhot pussissa... Aina ovat olleet vain "vapauttajia"! =o)
En ota kantaa kommenttien asiallisuuteen/asiattomuuteen tai siihen, kuinka moni näistä on provoa.
Toteanpahan vain, ettei vastaavaa ryöpytystä vielä vuosi sitten olisi täällä nähty.
Myös Donskoilla on venäläinen sukunimi, joten juuret lienevät idässä.Barkov, Komarov ja jalkapallon puolelta Eremenkot ovat etnisesti täysin venäläisiä. Komarov on syntynyt Virossa, mutta vanhemmat ovat etnisiä venäläisiä.
Minähän kirjoitin jo, että samaa paskaa eri paketissa, se riittänee kyllä.
Eivät sen enempää kuin muutkaan kansakunnan ja kokoonsa/voimavaroihinsa nähden selvästi vähemmän kuin vaikka britit tai amerikkalaiset tai saksalaiset. Mikään, ei mikään, oikeuta sitä vihaa joka Suomessa tällä hetkellä vallitsee itäistä naapuriamme kohtaan.
Mutta samalla myös totta.
Myös Donskoilla on venäläinen sukunimi, joten juuret lienevät idässä.
Sinä teit sen ensin.Sorry, editoin pois sen höpsön Putin-juttusi, se jäi vahingossa mukaan. Tarkoitin sitä, että sinä olet moittimassa politiikan sekoittamista kiekko-ketjuun!
Mulle ainakin kelpaa se, että sanovat ja tuntevat olevansa 100% suomalaisia. Sen sijaan nää suomalaiset, jotka suunnilleen toivovat olevansa ja kenties pitävät itseään venäläisinä ja joita tälläkin foorumilla tuntuu olevan..Muista tämä seuraavan kerran, kun Barkov tai Komarov tekee maalin. Paskaa ja ali-ihmisiä.
Oliko siellä jokin kiekko-ottelukin?
Nimen perusteella Kiprusoffitkin ovat alkujaan venäläisiä. 1800-luvulla ja 1900-luvun alussa Suomeen muutti paljon venäläisiä emigrantteja. HIFK:n pääsponsori muuten sattuu olevan myös näiden emigranttien jälkeläisten omistama.Ja Kiprusoffin veljekset. Nimi on venäläinen, joten täytyyhän sen olla totta.
Ja Kiprusoffin veljekset. Nimi on venäläinen, joten täytyyhän sen olla totta.
Sinä teit sen ensin.
Oiskohan Donskoi sukunimi Karjalan suunnalta? Mitään varsinaista tietoa ei asiasta kyllä ole.Myös Donskoilla on venäläinen sukunimi, joten juuret lienevät idässä.
Minulla ei ole "massiivista vihaa" mitään yksittäistä kansakuntaa kohtaan, joten lopeta itse se paskan jauhaminen.Eiköhän se massiviinen venäläisviha ole ihan sitä samaa kamaa kun kaikki muukin sun tälle palstalle syöttämä valheellinen roska.
Mitähän mahdat taas höpöttää?Minkä takia muuten sun mielestä on oikein solvata rasistisesti suomalaisia?
Ja Kiprusoff,in veljekset. Nimi on venäläinen, joten täytyyhän sen olla totta.
Venäjän puolustus pelottaa minua (negatiivisessa mielessä). Jegor Jakovlev pelaa ykköspakkiparissa. Jegor Jakovlev! Jaroslavlin tämän kauden nelospakki.Minä en kyllä usko, että finaalissa mitään raiskauksia nähtäisiin. Kanada on voittanut kaikki pelit tähän mennessä, mutta Venäjä laittaa sen kovemmalle kuin kukaan tähän mennessä.
Bobrovski on eri tason maalivahti kuin Smith ja tämän vuoksi Venäjä tulee voittamaan huomenna. Se olkoon ennustukseni.