Joo, lähettäkää se Gibson vaikka Ugandaan.. Jos näitä pelejä meinaa voittaa niin maalivahdilta(kin) vaaditaan 100% onnistuminen ja tää ei hyvältä näytä.
Suomi ei tätä matsia johtaisi, vaikka Rinne olisi tuolla nyt pelaamassa.
Joo, lähettäkää se Gibson vaikka Ugandaan.. Jos näitä pelejä meinaa voittaa niin maalivahdilta(kin) vaaditaan 100% onnistuminen ja tää ei hyvältä näytä.
Kuinka moni teistä vaihtajista on ollut maalivahti?
Kuinka moni teistä näkee pelaajan läpi?
Kai te ootte hei huomanneet, ettei tää oo otteluketju?
Voihan näitä pelejä tietysti sillä silmälläkin katsoa.Tuo Hakanpää erottuu miehenä poikien joukosta.
Aivan. Ja kun aikalisäkin käytetty niin myös tuolla tavalla herätellään sitä joukkuetta ja herätystä tuo joukkue todellakin kaipaa.Saako musiikkia arvostella jos ei osaa laulaa yhtä hyvin kuin Elvis tai soittaa sooloja kuin Jimmy Hendrix? Minä en niinkään Gibsonia syytä, vaan ihan luonnollista on vaihtaa maalivahtia jos kiekkoja livahtaa selän taakse.
Aivan. Ja kun aikalisäkin käytetty niin myös tuolla tavalla herätellään sitä joukkuetta ja herätystä tuo joukkue todellakin kaipaa.
Marjamäestä paistoi viime vuonna semmoinen itsevarmuus että tiesi tarkkaan mitä teki. Raipe taas on ollut todella kujalla.
Pulkkinen ainoa, joka tuolla uskaltaa pelata. Monta paikkaa jo luonut.
Muut kotio syömään jugurttia.
Suomen ongelmat on syvemmällä kuin jossain yksilössä. Tässä ei yksinkertaisesti ole havaittavissa punaista lankaa. Ykkösketju saa itse soveltamalla ja loistavien kemioiden ansiosta sentään jotain aikaiseksi.
Suomen ongelmat on syvemmällä kuin jossain yksilössä. Tässä ei yksinkertaisesti ole havaittavissa punaista lankaa. Ykkösketju saa itse soveltamalla ja loistavien kemioiden ansiosta sentään jotain aikaiseksi.
Pulkkinen ainoa, joka tuolla uskaltaa pelata. Monta paikkaa jo luonut.
No asialla on aina kääntöpuolensa. Itse en kyllä näe, että 5-1 tilanteessa jos tulee maalille ja imee muutaman maalin niin se itseluottamus tuhoutuu. Tai aika heikoilla kantimilla ollaan henkisesti jos tuhoutuu.Kannattaako sen toisenkin maalivahdin itseluottamus tuhota tuossa kiekkosateessa?