Kiittis. Toivottavasti tämä peli on parempi. Ei paljoa vaadi...
Sä sekoilet nyt ihan omias. Kanada niitä kirjoittamattomia sääntöjä nimenomaan rikkoi, vaikka tykkäävät eniten niistä jeesustelevan.
Niin rikkoivat ja hyvä niin. Me ei uskalleta rikkoa, kun ne ajattelis meistä sitten ties mitä. Jeesustelevat niistä, kun muualla ollaan niin kermaperseitä, että jostain syystä ollaan valmiita kunnioittamaan vastustajan keksimiä kirjoittamattomia sääntöjä. Kanada vie tässä meitä muita.
Jarkko Ruutu niitä ei noudata ja luonut sen ansiosta hyvän NHL-uran. Eikä sen puoleen, olen samaa mieltä siitä, että noudatetaan nyt niitä kirjoitettuja vaan (tai ainakin ensisijaisesti).Niin rikkoivat ja hyvä niin. Me ei uskalleta rikkoa, kun ne ajattelis meistä sitten ties mitä. Jeesustelevat niistä, kun muualla ollaan niin kermaperseitä, että jostain syystä ollaan valmiita kunnioittamaan vastustajan keksimiä kirjoittamattomia sääntöjä. Kanada vie tässä meitä muita.
Niin rikkoivat ja hyvä niin. Me ei uskalleta rikkoa, kun ne ajattelis meistä sitten ties mitä. Jeesustelevat niistä, kun muualla ollaan niin kermaperseitä, että jostain syystä ollaan valmiita kunnioittamaan vastustajan keksimiä kirjoittamattomia sääntöjä. Kanada vie tässä meitä muita.
Täh? Ensin sanot että Suomi "ei noudattanut kirjoittamattomia sääntöjä", mikä ei pitänyt paikkaansa. Ja tuskin nuo pelin lopun vittuiluaikalisät mistään uskaltamisesta on kiinni, vaan vastustajan kunnioittamisesta.
Mitä merkitystä moisella? Jos on oikeus ottaa aikalisä niin ottakoon ihan koska ja milloin vaan. Vituttaa rankasti moiset kirjoittamattomat säännöt. Mennään mieluummin niillä kirjoitetuilla säännöillä.
No nimenomaan se merkitys, että kanukit itse pitävät suurinta meteliä noista kirjoittamattomista säännöistään, ovathan he jääkiekon emämaa. Miksi sitten itse raiskaavat mokomia sääntöjä pahimmalla mahdollisella tavalla? Ei tuo nyt varsinaisesti itseäni vituta, huvittaa enemmänkin. Ja kyllä muistan tämän jatkossa kun kanukit nostavat meteliä vastaavasta aiheesta kohdistuen vastapuoleen.
Siinähän pitävät meteliä. Minkä helvetin takia muut kunnioittavat noita sääntöjä, kun eivät kanadalaisetkaan niin tee?
Aivan sama mitä ne meistä ajattelee, kun jätetään niitä noudattamatta.
Joko kaikki ymmärsivät?
No Granlundit ovat hylänneet synnyinkaupunkinsakin rahan takia, joten eiköhän se synnyinmaakin unohdu yhtä helposti. Jos dollarikin oli tiedossa, niin tuskin leijonapaita isommalti kiinnosti. That's life.
Täällä ihan oikeasti lyödään päätöksiä sille miten tyyppi pärjää änärissä jos ei pärjää yhdessä pelissä junnukisoissa. Kaveri dominoi miesten mm-kisoissa ja pelaa yhden persepelin (eikä mielestäni todellakaan ollut niin paska). niin ei hellanlettas teijän kanssa.
No kyllä se aika naurettavaa on kanukkien jeesustella kirjoittamattomista säännöistä ja itse toimia noin.