Eikun vissyä, sitä suurmestarikin käyttää menestyksen saamiseen.
Ei mitään ämpäreitä! Ne ovat ihan last season. Vissyä tarvitaan jaettavaksi ja paljon.
No voisitko hieman avata, kiitos.Ei hemmetti, kuinka pihalla joku voi olla. Radio Cityn haastattelussa Kaskinen selittää ihan pehmeitä. Mahtaakohan uskoa edes itse näihin juttuihinsa. En viitsi edes ruveta referoimaan näitä Kaskisen juttuja.
Tuli vaan mieleen tuosta nimimerkistäsi :)
No voisitko hieman avata, kiitos.
Eikun vissyä, sitä suurmestarikin käyttää menestyksen saamiseen.
Kiitos.Tuli keskeytys, niin en kuullut kuin puolet, mutta Kaskinen ei ollenkaan tarttunut hölmöihin jäähyihin, alivoimamaalin syntymiseen (Tepsille on tehty aikaisemminkin näitä alivoimamaaleja), pelitavallisiin ongelmiin, joista tällä palstalla on aika paljon jauhettu, eikä siihen, että pelaajat eivät pelaa omalla tasollaan. Ei tietenkään ketään ruveta median palstoilla heittämään bussin alle. Hän puhui kyllä, että aloitettiin ottelu hyvin, mutta sitten ei kestetty loppuun asti. Yleisestikin sanoen voisi vähän konkreettisemmin esittää asioita ja näkemyksiä, miksi kävi näin kuin kävi ja mitä asialle tehdään. Kaskinen vain toistelee näitä samoja asioita kerta toisensa jälkeen.
No voisitko hieman avata, kiitos.
Kiitos taas, olen kanssasi täysin samaa mieltä. Tältä se sitten näyttää kun ei ole asetettu mitään urheilullisia tavoitteita, mikä tuntuu kyllä täysin siis TÄYSIN järjettömältä! #eurooppalainensuurseura vai mitä Antza?Niin ja sitten Kaskinen vielä puhui, että hyvin oli valmistauduttu, peli ilme oli hyvä, on tehty oikeita asioita, paljon oli hyviä juttuja pelissä ja taisteluilme oli hyvä. Kyllä minä nyt uskallan ihmetellä ja kyseenalaista näitä puheita.
Minusta Kaskiselle on aika sanoa kiitos ja näkemiin.
Hifk lähes yhtä paska kotijoukkue kuin TPS, yksi voitto neljästä yrityksestä. Palloseura taas 3 paras vierasjoukkue, eli ei se voitto näin ennakolta ihan mahdoton olisi.
Nurmesta tulee vielä helvetin kova pelaaja kun saa enemmän voimaa kroppaan. On siis nyt jo hyvä, mutta näkisin potentiaalia jopa rapakon taakse.
Nurmi on ollut TPS:n paras pelaaja viimepeleissä. Ainut miinus tuo eilinen tyhmä jäähy joka kostautui.Nurmesta tulee vielä helvetin kova pelaaja kun saa enemmän voimaa kroppaan. On siis nyt jo hyvä, mutta näkisin potentiaalia jopa rapakon taakse.
Eli Holm ratkaisee ajassa 59,53?Siellä menossa HIFK-Tirronen peli