ILIMAVEIVI
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Filppulakin otti oppia eilisestä..
[/QUMinusta Filppula pelasi ihan ok pelin eilen . Se kolmannen erän koukku jäähy josta vastustaja rankaisi oli kyllä vastustajan aiheuttama ja hankkima.
Filppulakin otti oppia eilisestä..
[/QUMinusta Filppula pelasi ihan ok pelin eilen . Se kolmannen erän koukku jäähy josta vastustaja rankaisi oli kyllä vastustajan aiheuttama ja hankkima.
Ei siltä näytä. Erittäin flegmaattista tekemistä.Ei tuo oma jengi pelaa todellelakaan valmentajalle.
Niin että Kaskisella on homma hallussa, vai?Ei siltä näytä. Erittäin flegmaattista tekemistä.
Ei siltä näytä. Erittäin flegmaattista tekemistä.
Tarkoitus oli kompata viestiäsi, ulosantini hieman töksähteli.Niin että Kaskisella on homma hallussa, vai?
Tirrosella 13 torjuntaa ja vastustajan veskarilla KAKSI. Näinhän tämä taas menee ja siinä ehkäpä on pelin luonne. Jälleen. Veskari pitää tiettyyn asti jengiä kasassa mutta ei tuo pitkään kestä.Tarkoitus oli kompata viestiäsi, ulosantini hieman töksähteli.
Hölmö viesti..Kuin katselisi vammaisten panemista.
Olet oikeassa, käsi pystyyn virheen merkiksi.Hölmö viesti..
Hah muistelinkin, että oon kirjoittanut jotain tälläistä. Eihän tästä ole edes kuukautta ja ääni on muuttunut aika lailla kellossa.Voitte pitää mua hulluna, mutta mä alan syttymään tähän kauteen. Siellä Korpikoski kaartelee kuktakuuppa päässä ylivoimalla ja Holm yrittää joka paikasta maalia. Kyllä tästä jumalauta hyvä tulee.
Hah muistelinkin, että oon kirjoittanut jotain tälläistä. Eihän tästä ole edes kuukautta ja ääni on muuttunut aika lailla kellossa.
Joo siltä tuntuu nyt. Toisaalta sillä viestillä on kuusi tykkäystä, niin en ole ainoa :)Hullu! ;D
Meidän pakkien tulivoima on kyllä huikea. Eiku....