Otteluseuranta (TPS)

  • 471 434
  • 5 085
Tila
Viestiketju on suljettu.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ehkä tänään TPS pelaa huonon ensimmäisen erän ja seuraavat olisivat parempia. Eka erä oli kyllä sekavaa tekemistä.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Saatana 13-2 torjunnat... Hirveää kiimaa ja taistelua kotiyleisölle....

Saattaahan tämä voitoksi kääntyä, mutta ei tuossa ole mitään järkeä.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
On tuo puolustajien pelaaminen kauheaa katsottavaa, kiekko hukkuu toistuvasti. Sitten kun sen hetkeksi saa lapaan niin ei näytä olevan hajuakaan mitä pitäisi tehdä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tarkoitus oli kompata viestiäsi, ulosantini hieman töksähteli.
Tirrosella 13 torjuntaa ja vastustajan veskarilla KAKSI. Näinhän tämä taas menee ja siinä ehkäpä on pelin luonne. Jälleen. Veskari pitää tiettyyn asti jengiä kasassa mutta ei tuo pitkään kestä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voitte pitää mua hulluna, mutta mä alan syttymään tähän kauteen. Siellä Korpikoski kaartelee kuktakuuppa päässä ylivoimalla ja Holm yrittää joka paikasta maalia. Kyllä tästä jumalauta hyvä tulee.
Hah muistelinkin, että oon kirjoittanut jotain tälläistä. Eihän tästä ole edes kuukautta ja ääni on muuttunut aika lailla kellossa.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Menikö Pelsun eka oikeasti liki miinuskulmasta rysään?
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Hah muistelinkin, että oon kirjoittanut jotain tälläistä. Eihän tästä ole edes kuukautta ja ääni on muuttunut aika lailla kellossa.

Hullu! ;D
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tepsi hallitsee, mutta ei realisoidu maaliksi millään. Pelsut aikalisä, sen verran purjeessa ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös