Otteluseuranta to-pe yö 7-8.5

  • 6 709
  • 107

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Kyllä voi, vaihtaa hieman suuntaa mutta silti NHL-vahdin kuuluu ottaa tuo
 

Snagari

Jäsen
Hiinä ja hiinä, ei suoraan maalivahdin piikkiin mutta olisi pitänyt saada kiinni. Toiseen päähän niin täällä naurettaisiin top femmalle.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Se on eri asia jos vaihtaa suuntaa maalin edessä, jos suunnanvaihto tapahtuu sinisen ja B-pisteen välissä niin se pitää ottaa
 
Hawksilta ehjä erä ja saatiin yksi maalikin aikaiseksi. Hienoa!

Teuvo on pelipäällä, vielä kun Sharp tekisi noista jostain... Pari paikka Sharpiella taas. Noh jos noita paikkoja tulee lisää tässä pelissä, niin eiköhän sinne yksi uppoa.
 

keijjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, C.Coyle
Kuemper oli jälleen loistava. Ylivoimaisesti Minnesotan paras pelaaja tässä sarjassa. Virheetöntä suorittamista illasta toiseen. Chicago ei ole päässyt sekoittamaan Darcyn peliä. Muuten koko joukkue näyttää siltä että aivan väärässä liigassa pelataan tällä hetkellä.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Halonhakkaaja Suterin voisi metsästää pois jäältä, ennen kuin jotain sattuu oikeasti.
 
Kuemper oli jälleen loistava. Ylivoimaisesti Minnesotan paras pelaaja tässä sarjassa. Virheetöntä suorittamista illasta toiseen. Chicago ei ole päässyt sekoittamaan Darcyn peliä. Muuten koko joukkue näyttää siltä että aivan väärässä liigassa pelataan tällä hetkellä.

Äläs nyt, mun mielestä Scandella on ollut ihan hyvä Minnesotalla.
 

keijjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, C.Coyle
Halonhakkaaja Suterin voisi metsästää pois jäältä, ennen kuin jotain sattuu oikeasti.

Heh. Ei tuolla Chicagossa kyllä puukatisiä pelaajia ole. Ei oikein halonhakkaajaaksi voi syyttää.

Äläs nyt, mun mielestä Scandella on ollut ihan hyvä Minnesotalla.

Ihan hyvä ei näissä karkeloissa riitä. Vähän niinku pelattiin ihan hyvin ja hävittiin sarja 4-0.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Ihan hyvä ei näissä karkeloissa riitä. Vähän niinku pelattiin ihan hyvin ja hävittiin sarja 4-0.

Eikai tuo yllätyksenä tule? Isät vs. Pojat-meininki oli selviö jos on yhtään pelejä katsellut
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Selvästikkin katsottu eripelejä sitten. Mitäs otteluita oot sitten katellu?

Kaikki kevään pelit lukuunottamatta Canucks-Flames sarjaa ja kahta Ducks-Jets ottelua
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Blackhawksin jatkoonmenosta sai ennen sarjaa 1,81, joten olet kohta rikas mies. Kai ainakin muutaman kymppitonnin painoit, kun asia oli päivänselvä? Onnea.

Tulee niin harvoin pelattua vetoa, mutta tuon verran olisi voinut panostaa vaikka sweepille
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Ikävästi vääntyi Rozin jalka. Huono juttu, kaveri on pelannut kyllä hyvin. Näytti siltä että siteet meni polvesta
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Se taisi olla Rotsin uran viimeinen vaihto. Surullista.
 
Rotzival kaatunut neljä kertaa ilman kenenkään "apuja" nyt kun laskee tämän viimeisimmän mukaan.

Helvetti jos nyt meni loukkaantumaan, on kyllä todella iso menetys siinä mielessä, että kukas nyt paikkaa?

Timonen saanee lisää peliaikaa reippaasti ja Keith pelaa 61 minuuttia peliin tämän jälkeen jos Rotsille kävi pahemmin
 
Tulee niin harvoin pelattua vetoa, mutta tuon verran olisi voinut panostaa vaikka sweepille

Siitä olisikin saanut jo aika muhkean kertoimen. Mä monesti ihmettelen ihmisiä, jotka jälkikäteen kertovat urheilutuloksista, että "kyllä minä tiesin että tässä käy näin". Mikseivät he tee sillä tiedollaan kymmenien tai satojen tuhansien eurojen voittoja, kun se on nykypäivänä niin helppoa. No, ehkä kaikilla ei ole tarvetta tuollaisille pikkurahoille.

Nyt taitaa Timonenkin saada vähän peliaikaa.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Jäi pakkipari liian yksin, Desjardins katsoi aitiopaikalta
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Siitä olisikin saanut jo aika muhkean kertoimen. Mä monesti ihmettelen ihmisiä, jotka jälkikäteen kertovat urheilutuloksista, että "kyllä minä tiesin että tässä käy näin". Mikseivät he tee sillä tiedollaan kymmenien tai satojen tuhansien eurojen voittoja, kun se on nykypäivänä niin helppoa. No, ehkä kaikilla ei ole tarvetta tuollaisille pikkurahoille.

Nyt taitaa Timonenkin saada vähän peliaikaa.

Käy lukemassa minun kirjoittama toinen viesti ottelusarjaketjusta jos epäilyttää. Siellä kyllä kiekkotietäjät oli eri mieltä mutta kuinkas kävikään
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös