Otteluseuranta to-pe yö (25.4.2014)

  • 15 504
  • 153

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Höhöö, trollimörkö kaukosäädinhän on pahempi tapaus kuin Vilpertti. Lisää porukkaa ignorelistalle.

Suoraa listalle keskustelematta kirjoituksistani ja korjaamatta väittämiäni. Noh, kaikki tyylillään. Herkkänokkia mahtuu maailmaan ja tälle foorumille. :)

LUUCIC SUUCKS!! 2-2!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ei näin Nyquist, ei näin.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Haula pelasi äsken vaihdon Coylen ja Moulsonin välissä, nyt Parisen ja Pommerin välissä. Yeo?

Niinpä taisi ollakin. Jos Haulan tehtävä onkin pimentää MacKinnon ja kumppanit, ainakin toinen vaihto oli niitä vastaan.

Mikke G on kyllä kova, ihmetyttää ihan. Meen silti takas nukkumaan.
 

Ralph

Jäsen
Mitä Nate Guenin tuossa teki kun ansaitsi jäähyn? Taklasi Mikael Granlundia joka väisti. Ei nyt auennut tuomio minulle, voisiko joku selittää.
 

Ralph

Jäsen
Kampitus näemmä jäähyn syy. Tällaisia epäselviä tulee aina välillä, se on väistämätöntä. Wild ei myöskään onnistunut ensimmäisestä ylivoimastaan.
 

Steus

Jäsen
Wildin YV vituttaa minua joka sekunti kun olen hereillä. Taas siellä on Koivu ykkösen moottorina, vaikka se luovuus ei yksinkertaisesti riitä. 2. YV oli vielä paskempi.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Tuli tuosta Kaukosäätimen lutuuriviestistä mieleen, että ei se Bostonissa sen paremmin tai huonommin mennyt. Siellä yleisö huusi vaan Howardia pari kertaa erässä. Ja ei heittänyt mitään kentälle. Ei kai se nyt mikään yllätys kenellekään ole ettei jenkeissä mitään hirveitä lauluja laulella.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Franzen pelannut tänään hyvin, mutta ärsyttää, kun Muuli panttaa laukaustaan tilanteissa missä voisi kokeilla eikä vielä hakea sitä viimeistä syöttöä. Mm. silloin maaliputken aikaan niitä maaleja tuli juuri näistä yllättävistä laukauksista. Ja kun edelleen ne kovat laukaukset tarjoaa myös niitä ripareita. Lauo Muuli enemmän, lauo!
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Yeon logiikkaa ihmettelen. Tänäänkin Granlund selvästi Koivua pirteämpi, mutta silti ei tule kuuloonkaan peluuttaa edes yhden vaihdon Granlundia ykkösylivoimassa. YV on asia, jonka on pakko olla kunnossa, jos haluaa pitkälle pudotuspeleissä.

Moulson jo läpi, mutta Varly torjuu.
 

Ralph

Jäsen
En ole ennen NHL-selostajista valittanut, mutta nyt on kyllä todella luokaton kaksikko kaivettu studioon. CNBC tämä taitaa olla, ensi erään uusi stream löydettävä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tuli tuosta Kaukosäätimen lutuuriviestistä mieleen, että ei se Bostonissa sen paremmin tai huonommin mennyt. Siellä yleisö huusi vaan Howardia pari kertaa erässä. Ja ei heittänyt mitään kentälle. Ei kai se nyt mikään yllätys kenellekään ole ettei jenkeissä mitään hirveitä lauluja laulella.

Ei ole yllätys ei. Joskin olen lähes jokaisessa playoff-pelissä kuullut "let´s go blaa blaa..." huudon. En rehellisesti sanottuna edes muista miten oli edellisessä Bostonin pelissä. Ei toki edes liity tähän.

Ja samalla Red Wingsin fanit aloittaa hyvän Let´s go Red Wings huutelun. :peukku:
 

Ralph

Jäsen
Moulson yksin läpi, mutta laukaus taisi mennä ohi.

Matt Moulson tuntuu olevan viimeinen pelaaja, joka tässä sarjassa tekee maalin. Todennäköisempää, että Nate Guenin purjehtii koko kentän läpi kuin että Moulson onnistuu hyvästä sektorista.

Toki näin kun kirjoitin, Moulson osuu kohta. Tai Guenin. Tai tuskin ainakaan Guenin.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Ei ole yllätys ei. Joskin olen lähes jokaisessa pelissä kuullut "let´s go blaa blaa..." huudon. En rehellisesti sanottuna edes muista miten oli edellisessä Bostonin pelissä. Ei toki edes liity tähän.

Ja samalla Red Wingsin fanit aloittaa hyvän Let´s go Red Wings huutelun. :peukku:

Johtunee siitä kun ei tuolla taida olla mitään vastaavanlaisia fanikatsomoita kuin Euroopassa ja tottakai myös siitä, että valtaosa on näitä tuulipukukannattajia, jotka tulevat peleihin jos saavat halvat liput. Nuo Let's go chantit on tietysti varsin helppoja ja siksi toimivia.
 

Ralph

Jäsen
Huono erä Avalanchelta, huonoin toistaiseksi koko sarjassa. Näitä tulee ja seuraava erä voi olla jo paras tähän mennessä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Olipahan jäätävä erä Wildilta kotona ja numerot vain 1-0. Käsittämättömän määrän paikkoja kumminkin Wild kerkeää tuhlaamaan ja Varlamov suurpelaamaan. Koivulla kaksi upeaa tonttia, Moulsonilla läpiajoa....
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyllä kaipais yhden Jokeri- faniporukan tyylisen kannattajakunnan noihinkin peleihin. NBA:ssa on vielä tympeämpi se iänikuinen defence- huuto puolustustilanteessa.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Jos Hotti tilaa Smithin paidan niin mulla tuntuu siltä, että seuraavassa paidassa on selässä numero 41 ja nimi Glendening. On se kova taistelemaan ja mä olen vähän heikkona noihin rouhijoihin.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Voi perse mikä rilleri tästä tuli. Sen verran mies tärisee jännityksestä, että säännötkin jo unohtuu kesken kaiken. Rupesin kiljumaan äsken, että miksi helvetissä ei ollut pitkä kiekko. Niin joo, rapakon takana vähän eri toi pitkä edelleenkin kuin Euroopassa... : )
 

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Jotenkin tuntuu, että Avsilla jää aika puolustuksessa todella paljon merkkaamattomia äijiä ainakin maalin taakse. Monta kertaa Wild saanut hyvän tilanteen pelkästään siitä, että kiekko isketään kaverin maalin taakse, missä on oma mies ja vastustajia ei lähelläkään. Johtuuko tää sitten siitä tiukasta miesvartioinnista vai mitä ne toitottaa Avsin pelaavan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös