Mites se Sami noin muuten vetää? Peliaikojen perusteella ainakin vastuuta tuntuu tulevan.
Taitaa Jetsin hullu luistelu ja taklauspeli kostautua. Olivat täysin vastaanottava osapuoli jälkimmäisen puoliskon 2.erässä. Tolla rymistelyllä ei voi jaksaa loppuun asti. Anaheimin totaalihallintaa erän puolivälin jälkeen.
Joo kyllä vähän vaikuttaa kostautuvan tuo alun ylienergisyys, aika paljon roiskivat kiekkoa, nyt näyttää ankkojen kannalta hyvältä :)
Olihan tuo selvä maali?
Joo sitähän tuo selostajakin lupaili jo että jäähy perutaan, jos maali hyväksytään :DJäi vähän omituinen fiilis. Perry vie Ducksin johtoon, mutta peli jatkuu. Myöhemmin Stoner ottaa jäähyn. Sitten katsotaan videolta oliko se maali. Lopputulos on Duckseille 3-2 johto ja Jetsit ylivoimalle. Erikoista. Ei montaa vastaavaa per kausi.
Itse kuvittelin sääntöjen menevän niin, että kaikki tapahtumat videotarkastuksesta hyväksytyn maalin jälkeen pyyhitään pois? Voiko joku vahvistaa, että olen väärässä?
Itse kuvittelin sääntöjen menevän niin, että kaikki tapahtumat videotarkastuksesta hyväksytyn maalin jälkeen pyyhitään pois? Voiko joku vahvistaa, että olen väärässä?
Hallin 3-0-maali tarkistettiin videolta ja se aiheutti erikoisen tilanteen, kun toinen erä kesti lopulta 21:17. Oilers-hyökkääjän laukoman maalin jälkeen pelattiin 1:17 ennen pelikatkoa ja Predators oli lähellä maalia saaden lopulta ylivoiman. Pelikatkolla kello palautettiin maalin syntyaikaan, mutta tilastomerkinnät ja jäähy jäivät voimaan.
Jos Predators olisi tehnyt maalin ennen videotarkistusta, ei maalia olisi hyväksytty, koska kahta maalia ei voi hyväksyä samanaikaisesti.
Tuossa pieni poiminta samankaltaisesta tilanteesta :D