Otteluseuranta to-pe yö 16.4.-17.4

  • 13 609
  • 179

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Ja nyt sitte 3-2 tauluu, jets ottaa toisen jäähyn
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mites se Sami noin muuten vetää? Peliaikojen perusteella ainakin vastuuta tuntuu tulevan.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Mites se Sami noin muuten vetää? Peliaikojen perusteella ainakin vastuuta tuntuu tulevan.

Loistavalta on kyllä pelaaminen näyttänyt, Stoner ollut myös pirteänä. Hyviä passeja sami nakellu :) 1+1 kasassa
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Oliko Samille toinen ja kolmas tehopiste saigonin jälkeen?
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Taitaa Jetsin hullu luistelu ja taklauspeli kostautua. Olivat täysin vastaanottava osapuoli jälkimmäisen puoliskon 2.erässä. Tolla rymistelyllä ei voi jaksaa loppuun asti. Anaheimin totaalihallintaa erän puolivälin jälkeen.

Joo kyllä vähän vaikuttaa kostautuvan tuo alun ylienergisyys, aika paljon roiskivat kiekkoa, nyt näyttää ankkojen kannalta hyvältä :)
 

Kirvez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim Ducks
Joo kyllä vähän vaikuttaa kostautuvan tuo alun ylienergisyys, aika paljon roiskivat kiekkoa, nyt näyttää ankkojen kannalta hyvältä :)

Joo ihan hyvältä näyttää. Ducks näytti vaan vähän himmaavan kaasua tasoituksen jälkeen. Nyt pari napsua lisää liikkeeseen niin tää on meidän peli.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Mennäänköhän puhelimeen tuosta perryn tilanteesta?
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Maali se on!
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Olihan tuo selvä maali?

En pelitilanteessa itse huomannu, mutta uusinnassahan tuon näkee, että päivän selvä maali. Ihmetyttää vain kuinka kauan kestä selvittää tuota
 

Kirvez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim Ducks
Kyllä! Perry aloittanut vahvasti. Tosi tärkee juttu koko sarjan kannalta. Nyt taistellen loppuun asti! Tää on meidän peli.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Harmillisesti tuli tuo jäähy, kun maalia ei hyväksytty suoraan, noh nyt pitää vaan tappaa av ja homma himaan!
 

Kirvez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim Ducks
Jäi vähän omituinen fiilis. Perry vie Ducksin johtoon, mutta peli jatkuu. Myöhemmin Stoner ottaa jäähyn. Sitten katsotaan videolta oliko se maali. Lopputulos on Duckseille 3-2 johto ja Jetsit ylivoimalle. Erikoista. Ei montaa vastaavaa per kausi.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Jäi vähän omituinen fiilis. Perry vie Ducksin johtoon, mutta peli jatkuu. Myöhemmin Stoner ottaa jäähyn. Sitten katsotaan videolta oliko se maali. Lopputulos on Duckseille 3-2 johto ja Jetsit ylivoimalle. Erikoista. Ei montaa vastaavaa per kausi.
Joo sitähän tuo selostajakin lupaili jo että jäähy perutaan, jos maali hyväksytään :D
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse kuvittelin sääntöjen menevän niin, että kaikki tapahtumat videotarkastuksesta hyväksytyn maalin jälkeen pyyhitään pois? Voiko joku vahvistaa, että olen väärässä?
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Itse kuvittelin sääntöjen menevän niin, että kaikki tapahtumat videotarkastuksesta hyväksytyn maalin jälkeen pyyhitään pois? Voiko joku vahvistaa, että olen väärässä?

Hallin 3-0-maali tarkistettiin videolta ja se aiheutti erikoisen tilanteen, kun toinen erä kesti lopulta 21:17. Oilers-hyökkääjän laukoman maalin jälkeen pelattiin 1:17 ennen pelikatkoa ja Predators oli lähellä maalia saaden lopulta ylivoiman. Pelikatkolla kello palautettiin maalin syntyaikaan, mutta tilastomerkinnät ja jäähy jäivät voimaan.

Jos Predators olisi tehnyt maalin ennen videotarkistusta, ei maalia olisi hyväksytty, koska kahta maalia ei voi hyväksyä samanaikaisesti.

Tuossa pieni poiminta samankaltaisesta tilanteesta :D
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Itse kuvittelin sääntöjen menevän niin, että kaikki tapahtumat videotarkastuksesta hyväksytyn maalin jälkeen pyyhitään pois? Voiko joku vahvistaa, että olen väärässä?

Jos näin olisi, niin voisit vetää vaikka minkälaisen törkytaklauksen maalin jälkeen ilman seuraamuksia (paitsi ehkä ottelun jälkeen kurinpidolta). Maalin jälkeiset rangaistukset lasketaan mukaan. Tosin, jos Winnipeg olisi saanut kakkosen, niin se olisi pyyhitty pois, kuten tavallinen siirretty rangaistus.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Hyökkäyspään jäähy jetsiltä, nyt yvllä naula arkkuun!
 

Kirvez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim Ducks
Hallin 3-0-maali tarkistettiin videolta ja se aiheutti erikoisen tilanteen, kun toinen erä kesti lopulta 21:17. Oilers-hyökkääjän laukoman maalin jälkeen pelattiin 1:17 ennen pelikatkoa ja Predators oli lähellä maalia saaden lopulta ylivoiman. Pelikatkolla kello palautettiin maalin syntyaikaan, mutta tilastomerkinnät ja jäähy jäivät voimaan.

Jos Predators olisi tehnyt maalin ennen videotarkistusta, ei maalia olisi hyväksytty, koska kahta maalia ei voi hyväksyä samanaikaisesti.

Tuossa pieni poiminta samankaltaisesta tilanteesta :D

Sen kyllä ymmärtää jos toista maalia ei hyväksytä. Onhan se silti erikoista, että jäähyt jäävät silti voimaan. Tosin rike mikä rike. Ymmärrän kyllä jotenkin, vaikka erikoista se onkin.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Getzlaf täräyttää!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös