Luultavasti Ässä-suodatin, jolloin Ässä-pelaajien virheitä ei havaita. :)Katsotko itse jonkinlaisen suodattimen läpi jos et näitä Jyrkkiön virheitä näe?
Luultavasti Ässä-suodatin, jolloin Ässä-pelaajien virheitä ei havaita. :)Katsotko itse jonkinlaisen suodattimen läpi jos et näitä Jyrkkiön virheitä näe?
Niin, Jyrkkiöltä 1. erään kolme isoa virhettä, Melartilta yksi vastaava ja Gröndahl-Kivistö -pari pari kertaa pahasti myöhässä. On siellä silti vähemmän virhealttiita kuin tuo yksi Jesse. Eikä minulla ole mitään syytä dissata Jyrkkiötä, kunhan kerroin mitä näin. Katsotko itse jonkinlaisen suodattimen läpi jos et näitä Jyrkkiön virheitä näe?
I just called SVT and asked, they said that the stream probably wont work tonight. They were working on it but they didnt think it would be fixed so we could see the game... sorry.
tommosta toiselta foorumilta
kattooko kukaan tota peliä mtv3 netti tv:stä? itse maksoin juuri 5e ja yritän katsoa mutta herjaa että virheellinen kaistan leveys. Kuitenkin testasivat koneeni ennen maksua ja siinä luki että näkyy kohtalaisesti. Toiseaalta on paffin pokeri sivut auki niin voiko tuo vaikuttaa siihen kaistan leveyteen?
On nyt kuitenkin ollut parhaita puolustajia tässä erässä. Kertooko se Suomen puolustuksesta vai Jyrkkiön hyvyydestä...
Katson tuolta netti tv:stä ja ainakin mulla näkyy hyvin. Oikeastaan yllättävän hyvälaatuista kuvaa tuolta netti tv:stä.
Hyvin kaveri ajoi paikoille, mutta hyvän erän arvosanaan olisi kyllä pitänyt maalikin sisältyä. Tuollaisista paikoista pitää onnistua, toivottavasti natsaa vielä tänään.mutta Rajalalta hyvä erä. Nyt vaan nopeasti taululle niin tulee hienot kisat Tonille. Kyllä Rajala selkeästi on yksi ratkaisuvoimaisimmista pelaajistamme jo nyt.
Rajala yksin läpi ja kavennus 1-2, siitä se lähtee!
Kuinka nopee netti sulla on?