Mitä tuolta My2P2-foorumilta olen lukenut niin ei tuo taida toimia oikein missään. Eli ei ole pelkästään suomalaisten ongelma.
Mitä tuolta My2P2-foorumilta olen lukenut niin ei tuo taida toimia oikein missään. Eli ei ole pelkästään suomalaisten ongelma.
Suokaa anteeksi tyhmää kysymystä, mutta kuka tää MTV3 MAX:n selostaja oikein on? On tullut seurattua niin vähän, koska en ole tiennyt että Maxin äänen voi saada kuuluviin. Olen sokea joten ei sillä niin väliä onko kuvaa vai ei... Mutta tosiaan, kuka tää selostaja on?
Ja sinnehän se meni. Ruotsi johtaa 1-0.
Tuon takia Alpo ei miestä peluuta. Sillä ei vaan hermo kestä tosipeleissä. Ikävä asia, mutta näin se on.Jyrkkiöltä jo kaksi katastrofaalista avausta ensimmäisen 5 minuutin aikana. Ei jatkoon!
Onko se hyvä vai huono? Jos se on erityisen huono niin se on todennäköisesti Saukkosen Mika, mutta jos se on hyvä niin sitten se ei ole todennäköisesti MTV3:n selostaja ollenkaan vaan sinä joko kuvittelet kaiken tai MTV3 on ostanut selostuksen ulkopuolelta.
Jyrkkiöltä jo kaksi katastrofaalista avausta ensimmäisen 5 minuutin aikana. Ei jatkoon!
On nyt kuitenkin ollut parhaita puolustajia tässä erässä. Kertooko se Suomen puolustuksesta vai Jyrkkiön hyvyydestä...
Taitotasossa ja kiekollisessa pelissä melkoinen tasoero joukkueiden välillä.
Minusta ei ole ollut läheskään parhaita. Ainoastaan nuo virheet pistää silmään, ja pahasti.
Kannattaa nyt seurata niitä muitakin pakkeja.