Jyrkkiöltä jatkuvasti hazardisyöttöjä
Huhhuh tätä Jyrkkiötä. Täys lapanen tuolla peleissä
Löytyykö jostain reaaliaikaista tulospalvelua?
Itse katson nyt Suomen peliä ensimmäistä kertaa näissä kisoissa, olen ehtinyt nähdä 10 minuuttia. Jyrkkiö on jo tässä ajassa tehnyt muutamia aivan käsittämättömiä mokia. Siis eikö kaveria kiinnostaa yhtään tuo pelaaminen vai mitä helvettiä hän oikein meinaa? Eivät nuo ole mitään "näitä sattuu"-mokia vaan aivan puhdasta ylimielisyyttä.Tulen katsomaan miten täällä menee ja kovin on samansuuntaista keskustelua kuin aiempienkin pelien aikaan. Hymiö.
Jukka ota se Jyrkkiö jo pois sieltä.
Ei ollut Granlundin hattutemppu kaukana! Tolppaan ilmeisesti osui. Kyllä se vielä tänään tulee!
Täytyy välillä pieniä kehujakin antaa Maikkarille. Omasta mielestäni tämän päivän studio- ja selostustyöskentely on ollut parasta tähän mennessä näissä kisoissa.
Joo samaa mieltä. Selostus ainakin tässä pelissä ollut ihan jees. Studio on aivan hirveä, koko kolmikko on ärsyttäviä tyypejä jotka ovat ihan kuutamolla. Mutta itse ainakin opin jo ettei sitä studiota kannata katsoa. Tulee linjoilla vasta kun itse ottelu alkaa ja erätauot duunailee jotain muuta.Selostaja (en tiedä kuka) on ihan ok ja kommentaattori Pasi Saarinen varsinkin. Saariselta tulee välillä ihan oikeasti hyviä huomioita pelistä eikä mitään älyttömiä latteuksia. Hyvä, että tuollaisia kavereita on mukana junnuvalmennuksessa. Juttujen perusteella riittää annettavaa silläkin osastolla.