Otteluseuranta Suomi - Latvia 9.5.2008

  • 67 135
  • 565
Tila
Viestiketju on suljettu.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Voi helevetin helevetti... Kurpitsapää mulla loppuu huumori jo aika totaalisesti tuon homman kanssa.

edit: Pirun hyvin tappoi ylivoiman Jokinen jälleen kerran.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hyvä, Pillu. Haastamisen mallia muillekin.

Voisikohan "tutun viiden hyökkääjän" sijaan antaa mahdollisuuksia myös muillekin. Muut puurtaa ja painaa tasaviisikoin, jotta ykkönen pääsee tuhlaamaan maalipaikat yv:lle...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Lavins ei saanut "pillua" laillisin keinoin, joten sanktiota pukkaa. Taas Suomi koittaa viidellä hyökkääjällä. Eikö siellä aitiossa ole ollenkaan variaatioita? Jos joku ei toimi, koitetaan toista.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Jos Jokinen pelaa kolmannessa erässä, niin Shedden ja Jalonen ovat päästään vialla!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nää ylivoimakentät täytyy olla Tammisen valintoja. Ässissä veti aina viidellä hyökkääjällä yv:t.
 

Rike.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kissapedot
Voin kuvitella mitä Doug on sanonut Jaloselle ennen peliä:
"Hei Jukka mä sain idean, mä pelasin playkkarilla nhl viime yönä. Mulla oli sellanen ketju kun Oj, Teemu, Saku, Mikko ja Ville ja mä vittu tein ainakin 6 maalia noilla joka kerta kun ne oli jäällä. Mä hei voitin sen turnausmodinkin pelkästään niillä!! Vittu toimii, eiköhän mekin pistetä tuollainen kenttä pystyyn!!"
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niskala päästetään välillä kentälle ja näyttää tuolle SAATANAN VALMENNUSJOHDOLLE, kelle kannattaisi antaa peliaikaa.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yksi tyhmyyden määritelmähän on se, että yrittää samaa asiaa miljoona kertaa peräkkäin, odottaen jokaisella kerralla erilaista tulosta.

Nyt Shedden hereille ja pakkeja YV:lle.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Hyvin Suomi suojelee omaa malia ylivoimalla. No kummaa, maali tuli mutta väärin tehty. Niskala antaa hienon avauksen ja sehän ei sovi suurimmalle osalle, Niskalahan on paska.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös