Otteluseuranta su-ma (yö)

  • 10 486
  • 152

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Chicagolta ehkä post-seasonin vahvin erä varsinaisella peliajalla, jatkoajat ovat olleet vielä parempia. Mestarin elkeitä havaittavissa, erittäin tarkkaa ja hyvää viisikkopeliä, vastuullista peliä sekä syötöt napsuvat lapaan. Ehkä tässä paistaa kunnioitus Minnesotaa kohtaan, joka kuuluu urheiluun. Paikkoja kuitenkin kotijoukkue pystyy luomaan ja mitä pidemmälle peli etenee, niin uskon verkon pöllyvän ainakin kertaalleen. Toivottavasti samanlainen vastuullinen puolustus- ja viisikkopelaaminen jatkuu toisessa erässä.

Mitään pois toki ottamatta Minnesotalta, mutta jos tämmöinen shakkiottelu jatkuu, Blackhawks kairannee voiton. Toki mitä vain voi tapahtua. :)
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Oli muuten hauska juttu tuossa erän loppupuoliskolla, kun Mike Emrick kertoi tarinaa siitä, kun oli kysynyt Granlundilta miten tämä haluaa nimensä lausuttavan. Ei kuulemma ollut mitään väliä, perhe lausuu Granlundina.

Ei samalla tavalla välity huumori suomen kielisestä versiosta, mutta se täytyi vaan osata tulkita. Tai sit mulla on kieroutunut huumorintaju.

Tuli muuten mainittua toissailtana otteluseurannassa, että selostajakaksikkona olisi ollut Mike Emrick sekä Eddie Olczyk, mutta toki Edzo hoiti velvollisuuksiaan Kentucky Derbyn asiantuntijana NBC:n puolella. Nyt onneksi mukana.
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
On muuten tämä Emrick aika helvetin hyvä selostaja. Minun ehdoton suosikki.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Rämö starttaa Honda Centerissä tänään.
 
On muuten tämä Emrick aika helvetin hyvä selostaja. Minun ehdoton suosikki.

Foley ja Edwards menee edelle, mutta Emrick ehdottomasti heti perässä. Olczykiä ei ole vielä kukaan kommentaattori pystynyt ohittamaan "For all you young hockey players out there!"
 
Et kai nyt sentäs meinaa tätä Bostonin poikaa. :)

Olczykista täysin samaa mieltä.

Juuri häntä, minä pidän. Toki kaverilla on ajoittain värilasit silmillä, mutta mun mielestä pitääkin olla "kotiselostajalla" vähän omien suosimista mukana :) Kaveri elää kuitenkin mukavasti pelissä mukana ja "näkee" pelin hyvin. Nyt toisen erän kimppuun!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Bickell vähän vetää Granlundin poikaa niskasta!
 

Snagari

Jäsen
Juuri häntä, minä pidän. Toki kaverilla on ajoittain värilasit silmillä, mutta mun mielestä pitääkin olla "kotiselostajalla" vähän omien suosimista mukana :) Kaveri elää kuitenkin mukavasti pelissä mukana ja "näkee" pelin hyvin. Nyt toisen erän kimppuun!
Ihan hauska Edwards on, en kylläkään häntä hyvänä pidä. Mutta ei pahimpia homereita ja osaa myös kritisoida ja haukkua omiaan jos siihen on aihetta. Tämän takia kuuntelen häntä jos Bostonin peliä katson. Penguins-kaksikkoa ei esimerkiksi voi tämän takia kuunnella, heillä noi lasit sumentuu niin pahasti että yksikään Pens-pelaaja ei tee ikinä mitään väärää.

En malta odottaa että tuo Prustin pelinjälkeinen haastattelu tulee ulos videon muodossa. On se niin helvetin tyhmä ettei mitään järkeä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Juuri häntä, minä pidän. Toki kaverilla on ajoittain värilasit silmillä, mutta mun mielestä pitääkin olla "kotiselostajalla" vähän omien suosimista mukana :) Kaveri elää kuitenkin mukavasti pelissä mukana ja "näkee" pelin hyvin. Nyt toisen erän kimppuun!

No ei siinä! Eläytyy tosissaan kyllä otteluihin ja se on hyvän selostajan merkki, mutta itseen ei uppoa täysin se tyyli. Vähän turhan kireellä ne värilasit, mutta kukin tyylillään eikä mielipiteistä voi kiistellä!

Teuvo Teräväinen on parempi jääkiekkoilija kuin Kris Versteeg. Bryan Bickell on huikea jääkiekkoilija, jos ja kun nappaa pelaaminen. Toki tuo iso koko varmasti iso osa sitä, ettei aina vain pysty tuohon. Toivottavasti pitää nykyisen tasonsa post-seasonin loppuun.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Johnnyyy! Loistava pelastus. Toivottavasti Stewartille ei käynyt pahemmin.
 
No ei siinä! Eläytyy tosissaan kyllä otteluihin ja se on hyvän selostajan merkki, mutta itseen ei uppoa täysin se tyyli. Vähän turhan kireellä ne värilasit, mutta kukin tyylillään eikä mielipiteistä voi kiistellä!

Teuvo Teräväinen on parempi jääkiekkoilija kuin Kris Versteeg. Bryan Bickell on huikea jääkiekkoilija, jos ja kun nappaa pelaaminen. Toki tuo iso koko varmasti iso osa sitä, ettei aina vain pysty tuohon. Toivottavasti pitää nykyisen tasonsa post-seasonin loppuun.
Edward sin tasoa laskee se kommentaattori joka on välillä kyllä aikamoinen homer.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Naama laitaan ja nimi lehteen. Pahasti osui lärvi vielä kahden laitapalan välikohtaan mikä saattoi myös raapaista ikävästi.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Toews!!!! Alivoimamaali!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
KAPTEEEEEEEEEEEEEEENI! ALIVOIMALLA AIIJAI MARIAN HOSSA!
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Hyi mikä maali, mitäköhän Suter tuossa ajatteli. Joko kaverille voitaisiin suoda huilia edes YV:llä, eipä ole koko kautena yhtään mitään tuonne viivalle tuonut.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Suter kruunasi kyllä pelinsä. Muutenkin ollut vähän vaisu, häviää omissakin normaalia enemmän kamppailuita. Onkohan jotain loukkaantumista vai kostautuuko nyt jatkuvat isot minuutit?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös