Onpa hyvin hiljaista United Centerissä, kuulostaa ainakin Viaplayn lähetykseen lähinnä joltain heikkotasoiselta runkosarjan matsilta. Itse peli on lähtenyt täysin Hawksin hallinnassa, toivottavasti Wild saisi edes jollain tasolla pelistä kiinni.
Tästä näköjään joutuu mainitsemaan jokaisessa otteluseurannassa uc:ssa on erilaiset mikit eikä minkään hallin tunnelmasta tai volyymitasosta pysty sanomaan mitään tv lähetysten perusteella. Jos tietää mikrofoneista edes vähän niin ymmärtää tämän.Onpa hyvin hiljaista United Centerissä, kuulostaa ainakin Viaplayn lähetykseen lähinnä joltain heikkotasoiselta runkosarjan matsilta. Itse peli on lähtenyt täysin Hawksin hallinnassa, toivottavasti Wild saisi edes jollain tasolla pelistä kiinni.
Kai se pelistä silti riippuu. Kyllä mun mielestä "let's go hawks" huudot kuuluvat yhtä hyvin kuin muuallakin ja kun on hiljaista niin on hiljaista.Tästä keskusteltu täällä, mutta United Centerissä mikitys on vain erilainen kuin ehkä muualla. Yksi kovaäänisimmistä yleisöistä koko NHL:ssä, lähteenä paikalliset, media sekä Jatkoaikalaiset, jotka ovat Madhousesta päässeet nauttimaan.
Kai se pelistä silti riippuu. Kyllä mun mielestä "let's go hawks" huudot kuuluvat yhtä hyvin kuin muuallakin ja kun on hiljaista niin on hiljaista.