Otteluseuranta su-ma (yö)

  • 10 408
  • 152

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
On kyllä ihan erinäköstä peliä nyt verrattuna Detroit sarjaan, toki Babkockin Detroit otti tilan ja ajan pois huomattavasti paremmin.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Hyvää yötä Montreal. 5-1 ylivoimalla.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Kohta alkaa Centralin peli. 3-0 ekan erän jälkeen Hawksille ja sitten jännätään pelataanko tänään toisessa erässä.
 

Snagari

Jäsen
Prust ja Coburn ottavat vielä pienet painit sen jälkeen kun Prust ihan vahingossa osuu Bishopiin maalin takana.

Prust heitti kyynärsuojansa Lightningin vaihtopenkille josta Stamkos heitti sen katsomoon.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Minnesota tullut ennustukseni mukaisesti paremmin otteluun. Tätä on kiva katsoa, vaikka paikoilla ei vielä ole juhlittu. Chicago on kyllä kiekkovarma, ainakin tällä hetkellä pl. Rozsival ja kaksi aivopierua.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Onpa hyvin hiljaista United Centerissä, kuulostaa ainakin Viaplayn lähetykseen lähinnä joltain heikkotasoiselta runkosarjan matsilta. Itse peli on lähtenyt täysin Hawksin hallinnassa, toivottavasti Wild saisi edes jollain tasolla pelistä kiinni.
 

Snagari

Jäsen
Hihih olipa hauska tapahtumien jakso seurata pelkästään Rozsivalin sekoiluja.

Vanekin jäähy oli todella outo. Ei ikinä kuuluisi tuosta antaa kun Keith murjoo päin maalivahtia.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Onpa hyvin hiljaista United Centerissä, kuulostaa ainakin Viaplayn lähetykseen lähinnä joltain heikkotasoiselta runkosarjan matsilta. Itse peli on lähtenyt täysin Hawksin hallinnassa, toivottavasti Wild saisi edes jollain tasolla pelistä kiinni.

Tästä keskusteltu täällä, mutta United Centerissä mikitys on vain erilainen kuin ehkä muualla. Yksi kovaäänisimmistä yleisöistä koko NHL:ssä, lähteenä paikalliset, media sekä Jatkoaikalaiset, jotka ovat Madhousesta päässeet nauttimaan.
 
Onpa hyvin hiljaista United Centerissä, kuulostaa ainakin Viaplayn lähetykseen lähinnä joltain heikkotasoiselta runkosarjan matsilta. Itse peli on lähtenyt täysin Hawksin hallinnassa, toivottavasti Wild saisi edes jollain tasolla pelistä kiinni.
Tästä näköjään joutuu mainitsemaan jokaisessa otteluseurannassa uc:ssa on erilaiset mikit eikä minkään hallin tunnelmasta tai volyymitasosta pysty sanomaan mitään tv lähetysten perusteella. Jos tietää mikrofoneista edes vähän niin ymmärtää tämän.
 

Snagari

Jäsen
Tästä keskusteltu täällä, mutta United Centerissä mikitys on vain erilainen kuin ehkä muualla. Yksi kovaäänisimmistä yleisöistä koko NHL:ssä, lähteenä paikalliset, media sekä Jatkoaikalaiset, jotka ovat Madhousesta päässeet nauttimaan.
Kai se pelistä silti riippuu. Kyllä mun mielestä "let's go hawks" huudot kuuluvat yhtä hyvin kuin muuallakin ja kun on hiljaista niin on hiljaista.

Enkä usko että Wild on vielä tässä vaiheessa sellainen Kingsin tasoinen sytyttäjä. Esim Kanen jatkoaikamaalista lähti aikoinaan varmaan katto irti.

Brandon Prust väitti ottelun jälkeen tuomarin haukkuneen häntä "motherfuckeriksi". Epäilen suuresti tätä ja luulen että Prust yrittää peitellä vaan omaa perseilyään hakemalla syyllistä tuomareista. Nämä tullaan kuitenkin tutkimaan ja jos on perätön väite niin ei ole mikään pikkujuttu.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Hyvin on pidetty Wild poissa tekopaikoilta. 88 ja 20 näkyy olevan niin hyvillä jaloilla liikenteessä että ei tarvi toista erää kauan pelata kun Dubnyk saa kerätä kiekon selän takaa
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kai se pelistä silti riippuu. Kyllä mun mielestä "let's go hawks" huudot kuuluvat yhtä hyvin kuin muuallakin ja kun on hiljaista niin on hiljaista.

Toki näinkin, itse olen tämän pistänyt myös merkille ja epäillyt välillä samaa kuin @Rotsi, mutta niin monesta eri lähteestä tullut infoa tuosta mikityksestä, että siitä on tullut mulle totuus. :)

Kanen jatkoaikamaali tulee välillä katsottua ihan vain siksi, että se huuto, melu ja fiilis mikä siitä maalista tuli oli aivan järjetön. Bollandin mestaruuden ratkaissut ei yltänyt lähellekään samaan itsessäni, vaikka merkitys oli silloin niiiin paljon suurempi. Se vain tuli niin puskista, juuri oli ehtinyt tajuta Bickellin tasoituksen.
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Kyllä whamin Chicago jaksosa Putcola ja J-man mainitsevat, että Chicagon pelissa oli kovin möykkä mitä he ovat todistaneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös