Ei vittu Westrmarck ja Tuohilampi av:ssa.
Olihan siinä yritystä. Kuitenkin.
Eiköhän me saada nauttia vielä ensi kausikin näistä molemmistaWestermarck, hiuksista --> 2021
Tuohilampi, hiuksista --> 2020+1
Olenko ihan hukassa, kun minun silmään näyttää edelleen ettei Sportin jalka riitä? Vai eikö saada paineistettua mitenkään. Päätykiekon jälkeen vastustaja pääsi ainakin 3 erässä helposti omista pois.
Et ole hukassa, olen havainnut sen jo aiemmin. Tämä on yksi huolestuttavimmista asioista tässä jengissä - taidot ei riitä, mutta olisi PAKKO riittää..Olenko ihan hukassa, kun minun silmään näyttää edelleen ettei Sportin jalka riitä? Vai eikö saada paineistettua mitenkään. Päätykiekon jälkeen vastustaja pääsi ainakin 3 erässä helposti omista pois.
Tommila oli hyvä tuossa muutamassa viime pelissä missä pelasi, mutta taitaa olla loukkaantuneena tällä hetkellä.Täältä Porista seurailtuna, Tommila menisi kyllä heittämällä Tuohilammen ohi, joka tosin taitaa olla Dufvan vaatimaan pelityyliin sopivampi ja eikös Tommilan koutsi Lukossa ollut aikanaan Dufva, eikä sitä vastuuta silloinkaan kauheasti tainnut tulla. Tsemppiä Sportille ja kyllä te sieltä Dufvan johdolla vielä nousette.
Tuon pakiston kanssa on kyllä vaikea voittaa tässä sarjassa, eikä oikein kestäisi yhtään 'parhaimpien' (Geiger) poissaoloja.
Mutta minkäs teet. Noh, eiköhän realiteetti ole kuitenkin se, että tässä nyt opetellaan ja haetaan parempia asetelmia ensi kautta varten.
Kyllä Seigokin on aikamoinen Brian Leetch Westermarckin ja Tuohilammen rinnalla. Harvoin loistaa, mutta en itse ainakaan ole joutunut hirveästi kiroamaankaan.
Lisäksi vielä herrat Kova ja Perämäki seeproina, erittäin vaikea voittaa. Odottavat tunnelmat, tai empä tiedä, en oikein odota mitään.Westis, Tuohis ja Steen samaan aikaan kentällä... think about it!
Odottavat tunnelmat, tai empä tiedä, en oikein odota mitään.
Voisi olla hieno ilta edessä, jos Sportin kehitys liigassa olisi mennyt samassa tahdissa eteenpäin kuin KooKoolla. Mutta me ajettiin miinaan, ja laiva vuotaa joka puolelta. Kouvolassa taas on runkopelaajat liekeissä, hankittu kukkaan puhkeamaisillaan oleva päävalmentaja, ulkkarit pääosin aina vahvistuksia, yleisöä käy peleissä ja mitä vielä.
Paljon on puhuttu meidän Sport-kannattajien ja vaasalaisten negatiivisuudesta, ehkä syystäkin joo, mutta kyllä nyt on ollut aihettakin valittaa. Ja nostan Kouvolalle olematonta hattuani. Kouvolakin monien uutisten valossa pitäisi olla taloudellisilla ja kaikilla mittareilla Suomen perseenreikä, mutta niin vaan onnistuvat.