Mitä tekee Maukka... ei tietenkään mitään. Miksi tekisi... Nyt Jämsä ja Pajuluoma oikeasti molemmat pihalle.
Mitä sinä tekisit?
No vaihtaisin valmentajaa ehdottomasti ensimmäisenä, mitäs sä? Tunkisit nuuskaa huuleen ja taputtaisit käsiä yhteen?
Selvää turhautumista. Muutamalla viime kauden onnistujalla on noussut kusi päähän ja nyt kun tehoja eikä voittoja tule, se purkaantuu tuolla tavalla.Käsittämätöntä tuo Sportin kurittomuus. Typeriä jäähyjä toisensa perään.
Kesken pelin kävisit heittämässä sen pois vai?
Tämä ketju on kyllä parempaa viihdettä, kuin itse peli. Säkin sait vedettyä mukaan jo nuuskan ja taputukset. Herätys.
Eipä tarvi kummoinen meedio olla, että arvaa mm. Ainalin mahdollisesti jo tehneen sopimuksen muualle ensikaudeksi... ei todellakaan pelaa joukkueelle enää, vaan koko kauden yrittänyt itse loistaa. Mielestäni voitaisiin myydä pois nyt heti, jos joku hänestä jotain tarjoaisi.Selvää turhautumista. Muutamalla viime kauden onnistujalla on noussut kusi päähän ja nyt kun tehoja eikä voittoja tule, se purkaantuu tuolla tavalla.
Jämsää ei tarvi potkia pois, palkkasi vaan yhden kaverinsa päävalmentajaksi, iso riski joka ei kantanut hedelmää. Pajuluoma on poistettava välittömästi tästä yhtälöstä Kotolan ja Tervosen kanssa.Mun mielestä Jämsä on tehnyt hyvää duunia pelaajiston suhteen ja kontaktiverkosto kehittyy koko ajan. En potkisi pois.
Onko Jämsällä kuinka iso rooli päävalmentajan jatkosopparissa
Jämsä saanut kyllä ihan hyviä pelaajia Vaasaan, mutta ei kyllä osaa kasata hyvin roolitettua joukkuetta. Nytkin kaikki rahat kiinni hyökkäyksessä ja hyökkäys vieläpä täynnä sitten tuollaisia ketkä nyt haluaa vain pelata itse hyvän kauden ja lähteä muihin ympyröihin heti kun pääsee.Mun mielestä Jämsä on tehnyt hyvää duunia pelaajiston suhteen ja kontaktiverkosto kehittyy koko ajan. En potkisi pois.
Onko Jämsällä kuinka iso rooli päävalmentajan jatkosopparissa, en tiedä, mutta se oli aivan liian hätiköity ratkaisu. Nyt on pakko vaihtaa valmentajaa, jos halutaan edes oljenkorsi ottaa käyttöön. Toimikaa hallitus! Vaikka Tami puikkoihin. Tulee todennäköisesti vaikka ilmaiseksi.
Jämsä saanut kyllä ihan hyviä pelaajia Vaasaan, mutta ei kyllä osaa kasata hyvin roolitettua joukkuetta. Nytkin kaikki rahat kiinni hyökkäyksessä ja hyökkäys vieläpä täynnä sitten tuollaisia ketkä nyt haluaa vain pelata itse hyvän kauden ja lähteä muihin ympyröihin heti kun pääsee.