Otteluseuranta (Sport)

  • 231 139
  • 1 652
Tila
Viestiketju on suljettu.

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Vittu huhhuh. Tekee helvetin pahaa katsoa tämmöstä touhua, mä hetken jo luulin että toi Wilsonikin omaa aivot, olin vitun väärässä. Törkee temppu, hyi vittu.

Onneks on meidän valmentajanerolla jatkosoppari.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: AVR

makke246

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Samaa kuritonta surffailua. Jäähyjä jäähyn perään ja mitään pelillistä ideaa ei ole.
Maukka on vastuussa --> Maukka ulos.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Maukka ulos! Ei ole hänellä enää joukkue näpeissään kyllä, niin kuritonta ollut touhu tällä kaudella...

Ainali ja Wilson molemmat ulkona jo... toivotaan molemmille pitkiä pelikieltoja...
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Nyt ne NHL rahat tulee ainakin tarpeeseen. Ja valmentaja vaihtoon, jos halutaan edes yrittää pelastaa kausi.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Käsittämätöntä tuo Sportin kurittomuus. Typeriä jäähyjä toisensa perään.
 

Tuima

Jäsen
No vaihtaisin valmentajaa ehdottomasti ensimmäisenä, mitäs sä? Tunkisit nuuskaa huuleen ja taputtaisit käsiä yhteen?

Kesken pelin kävisit heittämässä sen pois vai?

Eiköhän Justus tuossa viitannut mikkeliläisten maaleihin ja Maukan reagoimattomuuteen. Tähän esitin mielestäni ihan hyvän kysymyksen, koska halusin tietää miten hän toimisi, koska ilmeisesti tietää miten tilanteessa pitää toimia.

Tämä ketju on kyllä parempaa viihdettä, kuin itse peli. Säkin sait vedettyä mukaan jo nuuskan ja taputukset. Herätys.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Pitääkö Hiltsun tulla huutamaan koppiin, jos ei Maukka saa porukkaa kuriin. Ei taida auktoriteetti riittää.
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Oisko aika jatkaa valmennuksen soppareita
Onhan tuo tämänhetkinen tilanne vähän koomista. Tuloskentistä ei mikään toimi, ja junnuvalmentajat vaan piirtelee käppyröitä vaihtoaitiossa.
 

justus967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Hyvä Tuima!

Mitä tekisit... Ota aikalisä, vaihda maalivahti, Sano pelaajille jotain, reagoi... kun nyt jotain tekisi kuin vain seisoi kädet taskussa. Matikainen heitti ketjullisen ukkoja polkemaan kuntopyörää.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Tulkaas nyt selittämään, jotka viime viikolla niin puolusteli Maukkaa ja Ereä. Onko homma hallussa ja näkyykö valoa tunnelin päässä?

Vittu vaikka Tami tai Raato hakkaamaan paskat ulos tuosta sakista. HÄVETTÄÄ!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: teba

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Kesken pelin kävisit heittämässä sen pois vai?

Tämä ketju on kyllä parempaa viihdettä, kuin itse peli. Säkin sait vedettyä mukaan jo nuuskan ja taputukset. Herätys.

Heh, miksei? Houkutteleva ajatus, harmi että on pitkä välimatka. Ja hymiö perään.

Mutta itsekin tartuit tuohon lauseeseen, eli suht osuvasti kuvailtu tällä kaudella nähtyä valmennuksellista panosta, eiksje?

Eipä oo noin kuritonta sakkia hetkeen nähty. Nyt on kyllä viimeisen ryhtiliikkeen aika, vaikka sisäinen masokisti toivookin että tulis 10-0 turpaan. Ei siinä vois olla reagoimatta.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Mun mielestä Jämsä on tehnyt hyvää duunia pelaajiston suhteen ja kontaktiverkosto kehittyy koko ajan. En potkisi pois.

Onko Jämsällä kuinka iso rooli päävalmentajan jatkosopparissa, en tiedä, mutta se oli aivan liian hätiköity ratkaisu. Nyt on pakko vaihtaa valmentajaa, jos halutaan edes oljenkorsi ottaa käyttöön. Toimikaa hallitus! Vaikka Tami puikkoihin. Tulee todennäköisesti vaikka ilmaiseksi.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Selvää turhautumista. Muutamalla viime kauden onnistujalla on noussut kusi päähän ja nyt kun tehoja eikä voittoja tule, se purkaantuu tuolla tavalla.
Eipä tarvi kummoinen meedio olla, että arvaa mm. Ainalin mahdollisesti jo tehneen sopimuksen muualle ensikaudeksi... ei todellakaan pelaa joukkueelle enää, vaan koko kauden yrittänyt itse loistaa. Mielestäni voitaisiin myydä pois nyt heti, jos joku hänestä jotain tarjoaisi.

Kalapudas näyttää edes yrittävän, mutta hänelläkin selkeästi havaittavissa tuo oman edun tavoittelu päätavoitteena. Kallelalla oikeastaan ihan sama homma ja Nevalaisenkin luen tähän löysäilijä porukkaan mukaan.

Liian moni yrittää nyt tehdä Kivirannat ja vetää täydellisen tykkikauden ja päästä majurinkiin. Viime kaudella tehoilutkin kuitenkin oli hyvän joukkuepelin ja ketjukemioiden tulosta, niin eipä ihme että nyt sitten ollut hiljaista tehojen valossa kaikilla kun joukkuepeli sakannut.
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Mun mielestä Jämsä on tehnyt hyvää duunia pelaajiston suhteen ja kontaktiverkosto kehittyy koko ajan. En potkisi pois.

Onko Jämsällä kuinka iso rooli päävalmentajan jatkosopparissa
Jämsää ei tarvi potkia pois, palkkasi vaan yhden kaverinsa päävalmentajaksi, iso riski joka ei kantanut hedelmää. Pajuluoma on poistettava välittömästi tästä yhtälöstä Kotolan ja Tervosen kanssa.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Mun mielestä Jämsä on tehnyt hyvää duunia pelaajiston suhteen ja kontaktiverkosto kehittyy koko ajan. En potkisi pois.

Onko Jämsällä kuinka iso rooli päävalmentajan jatkosopparissa, en tiedä, mutta se oli aivan liian hätiköity ratkaisu. Nyt on pakko vaihtaa valmentajaa, jos halutaan edes oljenkorsi ottaa käyttöön. Toimikaa hallitus! Vaikka Tami puikkoihin. Tulee todennäköisesti vaikka ilmaiseksi.
Jämsä saanut kyllä ihan hyviä pelaajia Vaasaan, mutta ei kyllä osaa kasata hyvin roolitettua joukkuetta. Nytkin kaikki rahat kiinni hyökkäyksessä ja hyökkäys vieläpä täynnä sitten tuollaisia ketkä nyt haluaa vain pelata itse hyvän kauden ja lähteä muihin ympyröihin heti kun pääsee.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jämsä saanut kyllä ihan hyviä pelaajia Vaasaan, mutta ei kyllä osaa kasata hyvin roolitettua joukkuetta. Nytkin kaikki rahat kiinni hyökkäyksessä ja hyökkäys vieläpä täynnä sitten tuollaisia ketkä nyt haluaa vain pelata itse hyvän kauden ja lähteä muihin ympyröihin heti kun pääsee.

Mitähän täältä palstalta saisi lukea mikäli Kalapudas, Ainaki ja Kallela olisi lähteneet viime kauden jälkeen. Ei ole Jämsän vika, että ykköshyökkääjät alisuorittavat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös