Pah, Pata puolustus on toiminut hyvin ja JYP:n todelliset paikat voi laskea yhden käden sormilla...
Itse lasken kyllä puolustajien viime hetken väliintulot maalin ammottaessa (esim.) ihan todellisiksi paikoiksi siinä missä muutkin. Mutta hyvin toiminut tosiaan.
Uskomatonta, että JYP on oikeasti jo polvillaan tässä sarjassa.
Itse kuuluin siihen kastiin, joka ennen poffeja ennakoi JYPin pyyhkivän mm. Jokereilla lattiaa (olisi ehkä pyyhkinytkin.)
Kieltämättä, ei ole ihan suunnitellusti mennyt. Mutta ei tämä Ässien parempi suorittaminen myöskään mitenkään älyttömän yllättävää ole. Molemmilla on pelissä niin paljon samanlaisia elementtejä, että omansa piirun verran paremmin suorittava (nyt parikin piirua) on jo suht selkeästi edellä, mistä tulee kuva "pään hakkaamisesta seinään". Tuttua meille nyt, tuttua teille viime vuonna.
Mitä tulee yleisiin odotuksiin, JYP- henkiset henkilöt, joiden kanssa olen nyt loppukaudesta puhunut (in real life) ovat lähes poikkeuksetta olleet liikkeelle aika vähäisin odotuksin. Tämä välierävaihe jo on erinomainen tulos monen mielestä, vaikka mieli halajaisikin lisää ja aina tappiot sylettää. Tämä saattaa tulla monille yllätyksenä, mutta totta se on.