Miten joillakin Ässä-faneilla riittää energiaa Lukollekin tuhlattavaksi? Ei voisi vähempää kiinnostaa Lukon tekemiset tällä hetkellä.
Sen takia, etta molemmat ollaan Satakunnasta ja Assissa on isossa roolissa raumalainen mafia.
Onko "te voitte lähtee" ainoa chantti mitä pataljoonalla on varastossa?
Raanta on kyllä mvp tällä kaudella. Ei kahta sanaa.... Mikä tahansa muu ratkaisu on väärä. Eipä ole näin huikeaa veskaria Ässissä usein nähty. Kiitos Rauma.
Huumorinkukka kuollut aurajoen saastuneilla rannoilla?
Sen olen jo viikkoja sitten ilmoittanut, etta olen Assien puolella, kun Lukko nyt tipahtaa finaaleista. Sen takia, etta molemmat ollaan Satakunnasta ja Assissa on isossa roolissa raumalainen mafia.
Yksi uusi chantti voisi olla "Kuka vittu on Teemu Pulkkila, meillä on Joppe Armia!"Onko "te voitte lähtee" ainoa chantti mitä pataljoonalla on varastossa?
Yksi uusi chantti voisi olla "Kuka vittu on Teemu Pulkkila, meillä on Joppe Armia!"
Itse kuuluin siihen kastiin, joka ennen poffeja ennakoi JYPin pyyhkivän mm. Jokereilla lattiaa (olisi ehkä pyyhkinytkin.)
Raanta on kyllä mvp tällä kaudella. Ei kahta sanaa.... Mikä tahansa muu ratkaisu on väärä. Eipä ole näin huikeaa veskaria Ässissä usein nähty. Kiitos Rauma.
Onko kukaan maininnut, että Tappara-Lukko päättyi jo? 3-0 siis.