Raumalaiset laukesivat, kun kuulutettiin HIFK:n johdosta.
Ei se mitään. Nopeasti hiljenevät: 2-2
Tekee gutaa.
Vanha vaiva Laaksosella varmaankin vihoittelee. Piikille taisi lähteä. Katotaan auttaako asiaan.Vaarattomassa tilanteessa. Loukkasi kaiketi polvensa...
Ihan hyvä peli. Merisään kaveri on kujalla.Merisään selostaja haukkuu illan Lukko-Ilves -trilleriä aina ääneen päästessään. Varmasti viihdyttävää ja tasokasta liigakiekkoilua Raumalla :)
Jostain piti hakea motivaatiota, jotta jaksaa vielä tätä viimeistä kierrostakin seurata. Ässien pelissä kun ei panosta ole.Joku sentään elää vielä rehellisesti muiden ahdingolla ja kustannuksellakin.
Ihan hyvä peli. Merisään kaveri on kujalla.
Vanha vaiva Laaksosella varmaankin vihoittelee. Piikille taisi lähteä. Katotaan auttaako asiaan.
Mä pyyhkäsin töllön screenin, kun yhdessä tilanteessa luulin kärpäsen jäännöksen olevan hyökkäysalueella. Tarkempi tutkimus paljasti, että Ipa hyökkäsi kolmella. Mä olen luullut, että toi on kiellettyä.Näin on. Johtuukohan siitä, että ollaan katsottu pääasiassa Jokerien pelejä?
Joo, kyllä saa Lukko parantaa ja paljon, jos meinaa playoffeihin mennä. Näennäistä hallintaa mutta käytännössä helvetin sekavaa roiskimista.
Joo, kyllä saa Lukko parantaa ja paljon, jos meinaa playoffeihin mennä. Näennäistä hallintaa mutta käytännössä helvetin sekavaa roiskimista.
Tällä JYPin tuloksella näyttäisi, että JYP ei olisi sarjassa viimeinen, vaikka olisi pelannut vain kotiottelut.
Toisaalta, menee turhan jännäksi raumalaisittain, jos Ilves voittaa 1-0 ja TPS vie pelin jatkoajalle stadissa.
Menee jännäksi myös turkulaisittain tietenkin. Ja panokset mahdollisissa rankkareissa ovat kovat. Voi olla milleistä kiinni playoff- tai playout-paikka.
Sama juttu ilmeisesti myös ilveksellä, joten ei tuo kerro oikeastaan mitään muuta kuin hyviö esityksiä kotipeleissä. Ehkei sen tarvinnutkaan merkitä muuta, mutta kunhan kommentoin..
Järjestys olisi: Pelicans,Lukko,Ilves,TpsMitenhän nuo maalierot, jos kaikki päätyvät 80 pinnaan (Tps, Ilves, Pelicans ja Lukko)