Otteluseuranta SM-liiga to 5.3.2009

  • 115 275
  • 461

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olenkohan mä ainoa, mutta mun on helvetin vaikea enää hahmotta mihin mikäkin tulos johtaa. Siis näillä tilanteilla jos me nuijitaan Kerho, niin pelataan seuraavaksi Kerhoa vastaan ;)

Paree ottaa olut ja seurata canalin matsia, klo 21.00 jälkeen sitten katsellaan kuka pelaa ketäkin vastaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Raumalaiset laukesivat, kun kuulutettiin HIFK:n johdosta.

Ei se mitään. Nopeasti hiljenevät: 2-2

Tekee gutaa.
 

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
KalPa jäähyilee melko paljon, ei se peli vielä ole ohi! Onneksi Tapparakin on umpijäässä...
 

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikö se ole niin, että jos Lukko saa 0 pistettä tänään. Tepsille riittää 2p voitto? En kyllä ajatellut etukäteen tätä. Olin tuudittautunut siihen, että vain 3p riittää. Eniten kyllä epäilen tepsin pystymistä oman homman hoitamiseen.
 

Juneau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals, söden jalat, Hifk, kibe
Jes! Klubi, tasan! Bujaaa. Hyvä Ilves! Hyvä Tepsi!

edit, vittu sehän oli Kuli eikä Klubi. Ja Kibe on ihan paska, Hakki sanos.

Eihän tuo haittais jos tekasisivat sen johtomaalin vaihteeksi..
On vaan niin helvetin vaikeeta Tepsillä saada se 3 maalia pelissä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Onko Isku-Areenassa paikallaolijoita linjoilla? Tai radioiden kautta seuraavia, täältä tien päältä kun ei saa kuin Merisään ja siinä kaikki... eli miten vajaamiehinen Kärpät on pelannut?
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikö se ole niin, että jos Lukko saa 0 pistettä tänään. Tepsille riittää 2p voitto? En kyllä ajatellut etukäteen tätä. Olin tuudittautunut siihen, että vain 3p riittää. Eniten kyllä epäilen tepsin pystymistä oman homman hoitamiseen.

Näinhän se menee, jos Lukko häviää, niin tepsille riittää 2p voitto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös