Otteluseuranta SM-Liiga Ti 29.11.2011

  • 133 770
  • 410

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät - SaiPa

Armia sai Ullbergin mailasta kasvoihin mutta ei todennäköisesti pientä naarmua enempää tästä tullut. Edelleen mennään pyöreissä nollissa ja kohta kaksi erää pelattu...
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.

Broken Stick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, New York Rangers
Heittäkää Volden jo pois tuolta. Bluesilla monta avopaikkaa eikä mene ja sitten joku Lahi-janari tulee ja vetää siniviivalta ranteella maalin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässät - SaiPa

Kudrocin kova mutta puhdas taklaus Jekimovitsiin ja palkintona 2min

VOI HELVETTI
 

ilveksenmiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kesytetty kissimirrilauma & joukko puuhastelijoita
KOISTINEN! 3-1 Ipalle! Kaamee maski ja Koistinen tällää! Jesselle syöttö
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Ilves 3-1. Mun sydän itkee verta, kun meidän jätkät ei tee mistään ja Ipa iskee aina. Erkalle kenkää.
 

ilveksenmiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kesytetty kissimirrilauma & joukko puuhastelijoita
1-3 Ilves, onneksi olkoon niille jotka Ilvestä pelasivat.

Ei juhlita kun sit ku 60min pelattu. itse siis pelasin tottakai Ipaa 6,40 kertoimella :D. Harmi ku ei saanu Ipan kahen maalin voittoo pelattua.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ja tasan! Masuhr, Hentuselta komea syöttö!
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vatanen on kyllä väläytellyt tässäkin matsissa ihan riittämiin. No onneksi KalPa rupesi heti pelaamaan ja 1-1.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Salminen levittää itse jalkansa pesosella jalat näytti olevan kohtuu normaalisti koska haki taklausta. Saatan tosin olla väärässäkin koska hidastus tuli salmisen seläntakaa.
Samalla tavallahan Jyväskylässä nähtiin Hakkaraisen selvä polven ojennus Jalasvaaraankin.
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitäs Sopanen on päässyt pisteille noin kuukauden tauon jälkeen... Tuleekohan nyt taas kunnon tehoputki? Tähän tarvittiin vain joukkotappelu ja pari vahvistusta mestiksen puolelta.
 

Littune

Jäsen
Veikkaustv koko näytölle?

Saako muut veikkaustv:n näkymään koko näytölle? Minulla ei jostain syystä ole ollenkaan kuvaruudussa näkyvissä sitä normaalisti oikeassa yläkulmassa ollutta ruutua, jota painamalla kuvan on saatu koko näytölle?

Toivottavasti joku osaa auttaa, tulitikkurasialta ei jaksa peliä katsoa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös