tahtookirjoittaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun Palloseura
"Hannus vetää - Lehto torjuu... Hannus vetää - ohi maalin..." Vittu lähettäkää toi jo paluupostissa Ryynikylään!
Perhana soikoo, kestäis nyt tuo Tepsi kerrankin niin oisin huntin rikkaampi.
"Hannus vetää - Lehto torjuu... Hannus vetää - ohi maalin..." Vittu lähettäkää toi jo paluupostissa Ryynikylään!
Kaatuiko muilla liigan sivut?
Mitä helvettiä? Ensin itketään kun kukaan ei lauo ja kun Hannuskin aloittaa sen laukomisen edes joskus niin itketään taas?
Juu kompastui mutta nousi ylös jo.
Mä olen itkeny koko kauden Hannuksen takia. Nyt on aika tullut ulostaa hänet joukkueesta.
Mä olen itkeny koko kauden Hannuksen takia. Nyt on aika tullut ulostaa hänet joukkueesta.
Täysin loogista. Kun mies aloittaa varjojen mailta nousemisensa ja ottaa oikeasti roolia ja pelaa hyvin oikeastaan ensimmäistä kertaa tällä kaudella..niin pihalle. Kova veto.
Vaikka ns. yleinen mielipide kertookin että Mave on joukkueen täsmä ase ylivoimapelissä, niin ei ainakaan tämän ottelun perusteella voi mielipiteeseen yhtyä. Ihme kämmejä ja täsmäsyöttöjä PYH-pelaajien lapaan tulee ihan solkenaan...
Kukas nyt lähti lasarettiin?Oho, Ilkka "Kova, heti kun välimatka vastustajaan kasvaa sopivaksi" Pikkaraisella on taas asiaa.