Nyt kun jonkinlaista nousua on orastamassa, se pitää hoitaa kunnolla. Heittäytymällä tuohon Virran "olen ylpeä tästä joukkueesta, joka jätkä ylitti itsensä, olen sanaton" -mantrailuun tällaisen nysväyksen jälkeen, kaivetaan vain omaa hautaa ja varmistetaan sääläreiden ulkopuolelle jääminen. Tuo joukkue tarvitsee nyt perseelle potkimista.
Voi nyt jumalauta. Fanit eivät saa iloita voitoista, vaikka tulisivat vaihteeksi heikommallakin pelillä? Miksiköhän helvetissä eivät? Ja ihan uteliaisuudesta kysyn, missä kohtaa sanoin olevani "ylpeä tästä joukkueesta", tai muuta Hantan vakiopaskaa? Nyt kun jonkinlaista nousua on orastamassa, se pitää hoitaa niin että niitä pisteitä tulee hinnalla millä hyvänsä. Peli on ollut todella paljon parempaa kuin Hantan aikana, sen on nähnyt jokainen joka on matseissa käynyt. Jos yksi voitto tulee heikommalla pelillä sen jälkeen kun on vedetty IFK:ta, Kerhoa, Ilvestä sekä Ässiä vastaan todella hyvällä pelillä (noh, ainakin kotimatsit) voitot, niin mulle se on ihan ok.
Btw, se on aivan sama millä asenteella fanit voittojen jälkeen ovat, valmentajan homma on pitää huoli että joukkue tietää mikä meni vikaan ja että se korjataan.