Jani "Hattu" Nieminen alkaa lunastaa häneen kohdistettuja odotuksia, kaukaa ranteella suupaistu veto räpsän kautta sisään.
Miten playout-peleissä haetaan ratkaisua, jos 60 minuutin jälkeen ollaan tasoissa? Jatkoaika, jatkoerä, rankkarit?
Pelsujen surkea ylivoima saa jatkoa.
Olen 40 vuotta, näkyy myös tiedoistani. Onneksi olkoon, allekirjoituskamaa.Kuinkas vanha itse olet, kun sait viestistäni sellaisen käsityksen, että luulen SM-liigan olevan sama asia kuin NHL?
Minusta vain jääkiekossa kuuluisi pelata vain voitosta ja jatkoon pääsystä. Sekä pelaajat että yleisö haluavat pelata voitosta ja mestaruudesta. Putoamista vastaan pelaavilla joukkueilla tilanne on kaikkea muuta kuin voitosta ja menestyksestä pelaamista.
Miksi seurojen pitää siirtyä sarjasta toiseen? Mitä pahaa on pohjois-Amerikkalaisessa tavassa, jossa sarjojen välistä liikehdintää ei ole? Eikö voi olla useampaa eri tasoista sarjaa, joissa pelataan sarjan mestaruudesta ilman nousuja ja putoamisia?
Miksi seurojen pitää siirtyä sarjasta toiseen?
Olen 40 vuotta, näkyy myös tiedoistani.
Kun IFK maalivahti päästää helpon niin aina alkaa tämä tuttu renkutus, että voi kun se on imuri ja brändin näköinen jne. Kumminkin pelannut tällä kaudella todella hyvin yhtä Kerho-peliä lukuunottamatta. Jokaiselle menee helppo joskus. Sitä tarkoittaa Stadin valot ;).
Olihan se ihan selvä kahva, samoin kuin Hank Pikkaraisen jäähy nyt.Tulipa kevyt jäähy. Nyt sitten vitun seeprat saisivat pitää tuon linjan loppuun asti. Jos mailaa nousee, niin boksiin tästä lähtien heti.
Ainakin Pikkaraiselle tuli nyt yhtä helposti. Toivon tosiaan, että linja jatkuu, mutta pahaa pelkään, että kolmannessa lasketaan vain ruumiit.Tulipa kevyt jäähy. Nyt sitten vitun seeprat saisivat pitää tuon linjan loppuun asti. Jos mailaa nousee, niin boksiin tästä lähtien heti.
Sitähän en kieltänytkään, mutta epäilen linjan kestävyyttä.Olihan se ihan selvä kahva, samoin kuin Hank Pikkaraisen jäähy nyt.
Miten playout-peleissä haetaan ratkaisua, jos 60 minuutin jälkeen ollaan tasoissa? Jatkoaika, jatkoerä, rankkarit?